Mercedes are un nou slogan: "Cel mai bun sau nimic"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
"Cel mai bun sau nimic" este noua filozofie pe care se bazează germanii de la Mercedes. Noul motto al constructorului din Stuttgart a fost gândit pentru a exemplifica mai bine adevăratele valori ale brandului: perfecțiune, fascinație și responsabilitate. Odată cu noul slogan, Mercedes va începe și o campanie media care va "invada" internetul, presa scrisă si posturile de televiziune.
Trecerea la "Cel mai bun sau nimic" coincide cu prezentarea planurilor brandului pentru anul viitor, când Mercedes va aborda în forţă segmentul premium prin introducerea a 16 noi modele. Constructorul din Stuttgart plănuiește să aducă pe piața versiunile de serie A-Klasse E-Cell, B-Klasse F-Cell, alături de un Smart Fortwo electric. De asemenea, Mercedes va dezvălui începând cu această toamnă o nouă generație de propulsoare V6 și V8, denumită BlueDirect. Propulsorul V6 de 3.5 litri aspirat direct va fi capabil să producă până la 301 cai putere și va putea dezvolta un cuplu motor maxim de 368 Nm.
Motorul V8 twin-turbo de 4.6 litri va livra 429 de cai putere și va dezvolta un cuplu motor de 700 Nm. Noile propulsoare V6 și V8 vor fi capabile să ofere un consum de carburant mai mic cu 24 de procente decât vechea gamă de motoare. În plus, Mercedes va introduce pe majoritatea modelelor sale funcția start&stop, concepută pentru a reduce consumul urban.
via | Mercedes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă














Apoi cayman turbo s nu exista, te refereai cayenne la care modelul turbo s inca nu a aparut nici el, insa care cu ai sai "doar" 500 de cai cam bate concurenta...
In realitate nu ca in NFS care are cai mai multi si care "baga" cel mai mult.