Se vede clar ca este o frustrare personala la mijloc...probabil respectivul de la porsche i a luat astuia locul de munca sau nevasta si acum se da si el important... destul de jenant pentru o firma care se respecta...
Iar raspunsul porsche a fost genial, fara multe cuvinte, fara atata disperare. Era si penibil daca se cobora la nivelul celor de la mini..Nu are ce sa le demonstreze
Compari lucruri diferite, vezi ca si bmw are motor de 4.4 twin si 407 cai, 550 are vesriunea tunata pt X5/6 M, compara daca vrei cu amg ul!
Apoi cayman turbo s nu exista, te refereai cayenne la care modelul turbo s inca nu a aparut nici el, insa care cu ai sai "doar" 500 de cai cam bate concurenta...
In realitate nu ca in NFS care are cai mai multi si care "baga" cel mai mult.
Ma ce ''arfe si fuguri" pe voi, zici ca v ati nascut cu sonda de petrol in curte...auzi-l si pe vortex, tu compari ferrari cu subaru sau cum vine asta ? Face ferarri masina de oras, hothatchuri si nu stiam eu ???
Cata ipocrizie... tractoare sunt si urmatoarele motoare? : V6-8-12 de la audi. 2.3d 3.0d -sd BMW cdi urile de la merc ??? habar nu aveti va luati si voi dupa ce spun altii sau dupa dieselurile de acum 10 ani...
Ai mers tu cumva ? Am zis eu cumva ca am condus o si nu mi a placut ? Ai adus tu vre un argument ? Bai hitler mic ce esti nu mai are voie lumea sa spuna opinia... Daca e mare si scumpa TREBUIE sa fie tare...nu ?! Serios, culca te la loc.
Apropo, pe circuit este mai incet si decat cayenne GTS MK2, nu mai vorbim de x5m sau noul turbo...mai interesant nu este dat fiind ca faceliftul nu ascunde varsta de 5 ani a modelului....dar pardon, e mercedes TREBUIE sa imi placa...
Poate ne explici tu totusi cu argumente dece este utila asa o masina, la cayenne pot sa inteleg ca masina aia se misca incredibil, aproape ca o berlina, la Range Vogue Supercharged pot sa inteleg, masina aia chiar poate offroad ( desi 100% nimeni nu o duce acolo ) si este simbol de eleganta, dar amg ul asta ???
Ultimele comentarii
238 in total