Ai si nu ai dreptate, in sensul ca mai mult ca sigur cei care si au comandat LFA in germania au si cate un ferrari sau lambo sau altceva, sau sigur au avut pana acum si vor sa vada ce face si asta. Si cu ferrari sau lambo ai exclusivitate, ia ti un dino, un ferrari 250 chiar un 355 care SH costa mai putin ca un 335i...dar romanul nu are cultura auto.
Masinile astea sunt in general cumparate de colectionari.
Testul a fost initial facut cu Focus rs si Scirocco R si meganne a castigat, deci focusul nu avea cum sa castige vs porsche din moment ce a pierdut in fata rs ului. Oricum ca idee porschele testat are aceiasi putere cu Renaultul si pe ploaie este si mai dezavantajat cu tractiunea spate.
@Bobo
Asa este Meganeul a castigat pe circuit, insa fifth gear-ul a cam dat o in balarii cu testele, ei care fata de top gear se dadeau aia specialisti care de fapt prezinta masina corect.
Nu au zis nimic de calitatea masinilor de confort de fiabilitate de condus in viata de zi ci zi de optiuni de materiale e.t.c.
Masinile astea nu au ca scop doar circuitul, deci sa le arunci pe circuit si care are timpul cel mai bun sa fie castigatoarea este gresit.
Testul a fost initial facut cu Focus rs si Scirocco R si meganne a castigat, deci focusul nu avea cum sa castige vs porsche din moment ce a pierdut in fata rs ului. Oricum ca idee porschele testat are aceiasi putere cu Renaultul si pe ploaie este si mai dezavantajat cu tractiunea spate.
@Bobo
Asa este Meganeul a castigat pe circuit, insa fifth gear-ul a cam dat o in balarii cu testele, ei care fata de top gear se dadeau aia specialisti care de fapt prezinta masina corect.
Nu au zis nimic de calitatea masinilor de confort de fiabilitate de condus in viata de zi ci zi de optiuni de materiale e.t.c.
Masinile astea nu au ca scop doar circuitul, deci sa le arunci pe circuit si care are timpul cel mai bun sa fie castigatoarea este gresit.
Esti si prost si incapatanat. Incearca sa iti spui parearea decent ca nu ti ma zis nimic ne la locul lui...
Nu ai dreptate la nici unul din puncte...poate doar la 1 ca pui mai putie baterii e mai usoara..dar ai autonomie de 100km daca mergi cu 45 kmh. iar faza cu incarcatul in cateva minute este vrajeala. Se incarca in 20 de minute la 80% din capacitate si in 3 ore la capacitatea maxima. Sa vad eu cum stam cate 20 de minute sa incarcam masina cand ne grabim, sau cum mergem pana la mare in 6 ore 4 pe drum ca trebuie s a mergem cu 70kmh ca sa nu consume si 2 ca sa se incarce...si nu mai luam bagaje ca se ingreunseaza masina...
Nu sunt sigur dar stiu ca bateriile se consuma mai repede la frig (repet nu stiu sigur) Daca e asa iarna e si mai bine, daca mai pornim si incalzirea scade autonomia la jumate..e minunat..
Da l dracu de hidrogen...nu e ca si cum suntem inconjurati de apa...e greu rau sa facem o retea de hidrogen...mai bine facem platforme in mijlocul oceanului si la 500 de km de civilizatie in canada pe cele mai dificile terenuri...Aia e foarte usor.
POFTIM ??? honda nu are capacitatea ???? Honda este primul constructor care a facut ceva cu adevarat inteligent, conceptul FCX CLARITY, ala este viitorul, transformarea hidrogenului in curent electric, posibilitatea alimentarii la orice benzinarie cu hidrogen care nu este extraordinar de greu de obtinut avand in vedere cat se chinuie si cu petrolul.
Bateriile sunt o prostie, ne sunt bagate pe gat doar ca sa isi faca profituri, probabil marii industriei petroliere au luat actiuni la firme de facut baterii si acum forteaza piata.
Si iti explic f simplu dece, bateriile nu sunt o optiune:
1. GRELE rau
2.Scumpe
3. Se uzeaza in timp si pierd eficienta
4. Si asa nu sunt f eficiente au autonomie f mica
5. O baterie se incarca in cateva ore, un rezervor de hidrogen 1-2min, ca la benzina.
Si reamintesc ca hidrogenul produce 0 emisii, scoate apa plata pe teava.
Asadar felicit honda , sun 100% de acord cu ei si sper ca daca altii nu fac, ei sa faca.
Ultimele comentarii
238 in total