• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pantera

  • Membru din 02.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 49 in total
  • Doar pentru doua curse ramase, prezenta lui Schumacher ar fi ridicat interesul fanilor, cat pentru tot anul. Ar fi fost cireasa de pe tort ! Eclipsa toti pilotii, inclusiv pe ala ce se credea Senna la o cursa din Brazilia, cu patru titluri in buzunar la activ:((
    Schumacher a refuzat o ofertă de la Lotus de a concura în ultimele două curse ale anului
  • Si ce te faci daca pilotul are un avans de 101 puncte, cu 3 curse inaintea terminarii campionatului, sau chiar cu 5 curse inainte.Eu zic sa termine cu politica pneurilor, sa lase echipele sa alimenteze in timpul curselor, pilotii sa aiba posibilitatea de a se apara prin cate manevre vor si ,,nu sa fie obligati sa se dea la o parte si sa puna frana'':(( si nu in ultimul rand ecclestone sa se caute putin la medic, ar gasi multe lucruri nelalocul lor spre marea lui surprindere! Un lucru e sigur , F1 nu mai este ce a fost, evolutia este necesara daca este si folositoare.
    Ecclestone propune ca ultima cursă să aducă învingătorului 100 de puncte
  • E asta e chiar culmea batjocurii, auzi la ei, au avut probleme cu uzura pneurilor dar si asa au reusit cu chiu cu vai sa domine antrenamentele,cat cinism .
    Red Bull a avut probleme în antrenamente cu degradarea pneurilor soft
  • Asta e unul din motivele pentru care spectacolul din F1 se va duce de rapa, Schumi spunea mai demult ca prestatiile pilotilor sunt compromise din cauza pneurilor, care nu-i lasa pe piloti sa concureze la capacitatea lor maxima. Ce inseamna asta? Daca ai o masina buna care nu-ti macina pneurile in timpul cursei atunci, pilotul este doar o marioneta. Nu minimalizez calitatea vreunui pilot, nu oricine poate ajunge in Marele Circ asta e sigur, nu e sigur insa ca cel care castiga si devine si campion merita cu adevarat. Sau meritul este mai mult al masinii !!??
    Alonso: "Pirelli şi-a cerut scuze pentru atacul la adresa mea"
  • @ferr, nu am cerut parerea nimanui niciodata. Nu am un pilot preferat, admir doar spectacolul oferit de F1,admir mai putin ce se intampla in ultima perioada si vad ca tot mai insistent F1 se indreapta intr-o directie gresita. Nu injur pe nimeni si nu ma adresez cu apelativul ,,bai'' nimanui. Nu ai tu anii la cate curse am avut ocazia sa vad pe viu ferr !, Nu ar fi rau ca inainte da a face un comentariu sa mai treci pe la scoala , pana dai capacitatea abtinete sa mai faci comentarii.Si inca ceva, preferatul tau daca nu castiga fiecare cursa, injuri adversarul? Multi asta faceti!
    Vettel: "Nu ne-am săturat de victorii, vreau să câştig şi în Singapore"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău