• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

paulch

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 6 in total
  • Emotionant commentul tau, insa nu stiu de ce ti se pare tie ca a facut Kimi o greseala cu venirea la Ferrari ... totusi, a devenic Campion Mondial cu ei, lucu care cu McLaren nu a reusit sa-l realizeze. Sunt de acord ca poate McLaren se potriveste mai bine cu caracterul lui Kimi, insa, Kimi nu depinde foarte mult de echipa la care este ci de masina care i se ofera (de aceea nu am fost niciodata fan de echipa ci de astfel de piloti). Oricum, chiar daca face parte dintr-un numar nu foarte mare dar nici foarte mic de campioni mondiali "single-time" Kimi si-a impus personalitatea sa in istoria formulei 1. Nu a fost niciodata un pilot super agresiv in dueluri, nu a avut tot timpul cele mai bune starturi (desi a reusit cateva de m-a lasat cu gura cascata) insa l-am apreciat mereu pentru felul sau de a fi si pt pilotajul pe care-l practica. O sa-mi para rau cand se va retrage din formula 1 (pentru ca sunt fanul lui) insa intr-un fel, ma astept sa o faca fara regrete ... pentru ca asa este Kimi (si spun asta in cel mai pozitiv sens posibil).
    Raikkonen nu excludere retragerea din Formula 1
  • Oameni buni, relax ... nu stiu ce sens au atatea discutii dupa cursa. In ce priveste iesirea lui Kimi in afara pistei in primul viraj, cine a zis ca sa depasesti prin afara pistei e ilegal (va rog sa faceti diferenta intre scurtcircuitarea unei sicane care inseamna scurtarea distantei parcurse de masina si iesirea in afara pistei, spre exteriorul virajului care inseamna cresterea distantei parcurse de masina - a se vedea si http://www.youtube.com/watch?v=8PVpfaQ1s2k). Iar in ce priveste faptul ca a fost Kimi ajutat de KERS sa castige, si ce daca a fost? Nu e tot o componenta a masinii? La fel de bine putem zice ca si Hamilton a fost ajutat in ungaria sa castige de catre volanul masinii :) .In loc sa va bucurati de depasirile facute de Kimi (asupra lui Kubica si a lui Fisichella) va tot plangeti ca nu stiu cum si nu stiu ce. Iar in privinta comentariilor lui Miky sau Brundle, de ce va tot agitati? Sunt convins ca multi dintre cei care ati postat comenturi cunoasteti fenomenul F1 muuuult mai bine decat ei (nu inseamna ca daca ai fost pilot trebuie sa fii si un bun comentator). Sunt doar parerile lor si atat (in ce-l priveste pe Miky, nu m-ar fi mirat sa aflu de la el ca ieri a castigat cursa Massa :D )
    Raikkonen: "Nu am avut cel mai rapid monopost in cursa"
  • Sportul se razbuna ... sa fie oare un "avertisment" pentru "sfintul cuplu" Hamil-Glock ? :D
    Galerie foto: Toyota TF109 in flacari
  • Imi pare rau ca nu prinD iTV :)
    VIDEO: "Glock merge bine, e la 15 secunde in fata. Nu poate fi ajuns..."
  • Mai oameni buni, nu inteleg de ce va certati atat. E foarte clar faptul ca Glock a intentionat sa-l lase pe Hamilton sa treaca, dar nu poate fi blamat ... fiecare pilot avea preferatul sau dintre Massa si Hamilton si la Glock s-a intamplat sa fie Hamilton, e doar uman :). Nu stiu pentru ce se face atata caz. Asta a fost, gata! Eu altceva am remarcat din imaginile asta ... ascultati comentariul ... credeti ca "molcomul" domn Alexandrescu ar avea ceva de invatat din aceasta transmisiune? Sau oare s-a mai domolit de cand nu mai bea cafele cu Schumi si Montoya? :) . Doamne, ce rau imi pare ca nu prin iTV
    VIDEO: "Glock merge bine, e la 15 secunde in fata. Nu poate fi ajuns..."
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău