• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

razvanis

  • Membru din 04.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Petronas SPE 04A (Ferrari), 80-degree V10 Gearbox Sauber seven-speed longitudinal semi-automatic Fuel Petronas Tyres Bridgestone Debut 2000 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Benetton Team Mild Seven Benetton Playlife Designer Nick Wirth Drivers 9. Italy Giancarlo Fisichella 10. Austria Alexander Wurz Chassis Moulded carbon fibre composite structure Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Playlife (Supertec) FB01, 71-degree V10 Gearbox Benetton six-speed longitudinal semi-automatic Fuel Agip Tyres Bridgestone Debut 1999 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Benetton Team/s Mild Seven Benetton Renault Designers Ross Brawn, Rory Byrne Drivers 3. Jean Alesi 4. Gerhard Berger Chassis carbon-fibre and honeycomb composite structure Suspension (front) pushrod, three dampers Suspension (rear) pushrod, two dampers Engines Renault RS8/RS8B 67-degree V10s Gearbox Benetton seven-speed longitudinal semi-automatic Fuel Elf Tyres Goodyear Debut 1996 Australian Grand Prix Category Formula One Constructor Jordan Designer(s) Gary Anderson Andrew Green Technical specifications[1] Chassis Carbon fibre and honeycomb composite structure Suspension (front) Double wishbones, pushrod Suspension (rear) Double wishbones, pushrod Engine Hart 1035, 3,499 cc (213.5 cu in), V10, NA, mid-engine, longitudinally mounted Transmission Jordan transverse 6-speed semi-automatic Fuel Sasol Tyres Goodyear
    GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!
  • Pai inainte ce fel de suspensii aveau ? In spatiul limitat din monopost nu prea vad sa mearga altceva decat pushrod , poate gresesc dar configuratia asta era de mult la toate echipele "Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică adoptarea suspensiilor spate de tip pushrod, după modelul implementat de Red Bull Racing la începutul anului trecut"
    GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!
  • Acum sunt pe Chrome , si nimic, trebuie sa fie conexiunea de la birou . Poate vedem niste poze
    LIVE VIDEO: Lansarea noului monopost Ferrari F150
  • La ora 11 , da , de 8 minute se tot lanseaza numai ca nu aici .
    LIVE VIDEO: Lansarea noului monopost Ferrari F150
  • Comparatia mea era din punct de vedere exclusiv tehnic , motorizari - timp demaraj , reprize - motorul de 1,33 este mult inferior ca si raspuns celui 1.2TSI , si am mari indoieli ca cel 1.6 cu toti 132 de cai cu care am mers se descurca mai bine . e vorba de tehnologie si daca aducem in discutie motorul "echivalent " de 1.4tsi 122 cp iti garantez ca se comporta superior din orice punct de vedere vechiului 1.6 aspirat toyota si garantat consuma mai putin , asta inseamna evolutie , si nu in mult timp o sa fie solutie generalizata pentru benzine , motoare mici supraalimentate , injectie directa . Cat despre imaginea Toyota cladita , sa facem diferenta intre departament de marketing excelent si calitatea reala a masinilor , nu mai credeti in mos craciun si povesti cu zane .
    Matematică pură
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alta in fiecare zi
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Pe toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Masina ideala , adica masina de firma
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău