GALERIE FOTO: Ferrari a lansat noul monopost F150 pentru sezonul 2011!

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 28.01.2011
Ferrari a lansat la Maranello noul monopost F150 cu care speră să câştige titlurile mondiale în sezonul 2011 al Formulei 1.

Ferrari a devenit vineri prima echipă care îşi prezintă noul monopost cu care va ataca sezonul 2011 al Formulei 1. Botezat F150 pentru a marca 150 de ani de la reunificarea Italiei, noul monopost dezvăluit în faţa reprezentaţilor presei nu prezintă schimbări fundamentale comparativ cu cel utilizat în sezonul precedent.

Una dintre principalele noutăţi este reprezentată de nasul înălţat al noului F150, specificaţie care va fi adoptată în mod aproape sigur de cele mai multe echipe. Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică mentinerea suspensiilor spate de tip pushrod, desi se anticipa ca Ferrari va trece la suspensii de tip pull-road pentru a copia modelul Red Bull.

În schimb, aripile faţă şi spate nu prezintă noutăţi, existând indicii că Ferrari a prezentat în realitate aripile de pe vechiul monopost, pentru a ascunde noile caracteristici de privirile rivalilor. În plus, Ferrari nu a optat, cel puţin pentru lansare, la o carcasă de motor proeminenta.

De altfel, Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, a declarat înaintea lansării ca monopostul cu care echipa va concura în prima cursă a sezonului va fi complet diferit de cel prezentat astăzi la Maranello.

Din punct de vedere al sponsorilor, se remarcă absenţa logo-ului companiei aeriene Etihad Airways, care a fost înlocuit cu steagul Italiei. De asemenea, noua siglă a Scuderiei Ferrari este vizibilă pe partea centrală a monopostului.

Lansarea monopostului Ferrari F150 a fost transmisă în direct pe Automarket.ro, iar noul monopost a fost dezvelit de Fernando Alonso şi Felipe Massa.

Via | Ferrari

Comentarii (6)

  • Suspensii
    Pai inainte ce fel de suspensii aveau ? In spatiul limitat din monopost nu prea vad sa mearga altceva decat pushrod , poate gresesc dar configuratia asta era de mult la toate echipele

    "Din punct de vedere al suspensiilor, primele informaţii indică adoptarea suspensiilor spate de tip pushrod, după modelul implementat de Red Bull Racing la începutul anului trecut"
    1 0
  • Pushrod
    Suspension (front) Double wishbones, pushrod
    Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
    Engine Petronas SPE 04A (Ferrari), 80-degree V10
    Gearbox Sauber seven-speed longitudinal semi-automatic
    Fuel Petronas
    Tyres Bridgestone
    Debut 2000 Australian Grand Prix





    Category Formula One
    Constructor Benetton
    Team Mild Seven Benetton Playlife
    Designer Nick Wirth
    Drivers 9. Italy Giancarlo Fisichella
    10. Austria Alexander Wurz
    Chassis Moulded carbon fibre composite structure
    Suspension (front) Double wishbones, pushrod
    Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
    Engine Playlife (Supertec) FB01, 71-degree V10
    Gearbox Benetton six-speed longitudinal semi-automatic
    Fuel Agip
    Tyres Bridgestone
    Debut 1999 Australian Grand Prix



    Category Formula One
    Constructor Benetton
    Team/s Mild Seven Benetton Renault
    Designers Ross Brawn, Rory Byrne
    Drivers 3. Jean Alesi
    4. Gerhard Berger
    Chassis carbon-fibre and honeycomb composite structure
    Suspension (front) pushrod, three dampers
    Suspension (rear) pushrod, two dampers
    Engines Renault RS8/RS8B 67-degree V10s
    Gearbox Benetton seven-speed longitudinal semi-automatic
    Fuel Elf
    Tyres Goodyear
    Debut 1996 Australian Grand Prix



    Category Formula One
    Constructor Jordan
    Designer(s) Gary Anderson
    Andrew Green
    Technical specifications[1]
    Chassis Carbon fibre and honeycomb composite structure
    Suspension (front) Double wishbones, pushrod
    Suspension (rear) Double wishbones, pushrod
    Engine Hart 1035, 3,499 cc (213.5 cu in), V10, NA, mid-engine, longitudinally mounted
    Transmission Jordan transverse 6-speed semi-automatic
    Fuel Sasol
    Tyres Goodyear
    3 1
  • F10 vs F150
    http://www.f1fanatic.co.uk/2011/01/28/2011-ferrari-f150-and-2010-ferrari-f10-side-by-side/ferrari_side_coparison/
    5 0
  • Suspensii
    Red Bull folosea suspensiile pullrod... implementat dupa 30 de ani
    5 0
  • @all
    Suspensiile sunt, intr-adevar,de tip pushrod, si nu pullroad, cum am afirmat initial. A fost o greseala generata de avalansa de informatii putin contradictorii din timpul lansarii. Spre seara voi publica o analiza despre principalele parti ale monopostului, in care voi detalia decizia luata de Ferrari in privinta suspensiilor.
    7 0
  • F10 vs. F150
    http://www.ferrarif1.ro/?p=1397
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru