• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

robertg

  • Membru din
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 180 in total
  • Va invit la un concurs ad-hoc prin care sa stabiliti - cu argumente- care este cea mai draguta poza-fata! Votul se va face prin mentionarea numarului fotografiei- (de la 1 la 38) Premiul- un tricou automarket pentru prietena/prietenul tau! - 1. tricou -pentru cea mai buna argumentare - 2. inca un tricou pentru poza cea mai votata- la aceasta categorie cei care au votat cu "castigatoarea" vor participa la o tragere la sorti! SUCCES
    Galerie foto: Fetele de la Frankfurt (2)
  • nu e vorba de "pista" de la Nurburgring ci de circuitul Nordschleife, in care este incorporat Nurburgring!
    VIDEO: Automarket la Nurburgring
  • nu vreau sa-mi apar colegii sa le justific intr-un fel sau altul actiunile! Acest comment nu este un raspuns la critici ci o expunerea a parerii personale. vad tot felul de comentarii ca s-au facut de ras ca nu stiu, ca erau intrecuti de toti ca dau vina pe masina ca nu era de performata, etc dar pentru a studia o critica este nevoie mai intai sa identifici si sa analizezi sursa ei. in general sunt doua feluri de crtiticanti ca sa se zic asa: 1. criticantii visatori- care se viseaza in Lamborghini-uri, si alte scule, dar care nici permis nu au si care au urcat in realitate doar in masini de taxi. 2. criticantii rautaciosi - au cunostinte de masini si/sau soferie, dar mare lor necaz este ca se cred piloti la volan, iar marea nenorocire este ca din cand in cand, in functie de destinul universului, unii dintre ei se trezesc pe alte lumi si mai trimit si pe altii nevinovati - jus sau jos - optional dupa client! eu personal as fi mers pe jos pe acel circuit- cand ajungi acolo prima data nu trebuie sa te dai in opt minute- eu m-as da in 2 ore(cu orice masina as avea) - este cel mai frumos si mai spectaculos si mai legendar circuit al Formulei 1 - ma rog a fost -Nordschleife! Acolo a ajuns Automarket! suntem jurnalisti - nu piloti - nu trebuie sa scoatem recorduri! Treaba noastra este sa constatam, sa reflectam si sa relatam! Multumesc!
    VIDEO: Automarket la Nurburgring
  • Rabdare - vor veni si timpii!
    Monza, antrenamente 1: Ferrari domina prima sesiune”
  • ceea ce ai vazut tu acolo era comunicatul de presa pentru faceliftul lui Audi A8. Nu pentru S8! comunicat de presa emis Marti, 07.08.2007
    Audi S8: o noua identitate
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău