• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

roland_st

  • Membru din 07.08.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 173 in total
  • Germanul prin Pasul Oituz stiu bine cum mere...Americanul sunt sigur ca devine de la primul viraj...frate cu codrul verde. so, mai bine carnati decat hamburger
    VIDEO: BMW M5 si Cadillac CTS-V, "liniuta" la Autocar
  • Germanul prin Pasul Oituz stiu bine cum mere...Americanul sunt sigur ca devine de la primul viraj...frate cu codrul verde. so, mai bine carnati decat hamburger
    VIDEO: BMW M5 si Cadillac CTS-V, "liniuta" la Autocar
  • si eu am sa ajung pe luna...maine la aceeasi ora. I-as dori idiotului de Elon sa-si dea cu tesla'n oua. Poate ca face mai mult decat masinile alea pe care le tot lanseaza la fiecare doua saptamani. Acuma face si MPV, SUV, utlitare. Inainte de 89 existau prin "unitatile socialiste de productie" (ce "frumos" suna) si prin garile scumpei noastre patrii niste masinutze elecrice, denumite Eletcrocar. Era de-a dreptul fun sa le conduci la limita, daca stiai sa le scoti "limitatorul" de viteza. As pune pariu ca nici de asta nu va fi in stare vreodata sa faca dragul de Musk(a). Asta daca nu-i da guvernul american 1.000.000.000 USD sa puna macar un coviltir carutei denumite pompos "utilitara"
    Tesla pregateste un SUV, un MPV si un vehicul utilitar
  • Renault nu cred ca vrea sa faca vanzari in masa cu modelul de lux. Nu va putea si cred ca si CEO Renault stie asta si mai stie ca nu vor putea concura in aceasta liga cu BMW, Merc, etc... Mai clar este (dupa mine) ca noile "capete de lista" vor avea un rol strict de prestigiu. Foarte probabil ca aceste modele sa le vedem ca fiind noile masini ale Presedintiei franceze (acum mi se pare ca Citroen are norocu asta). Renault va pompa tot ce are mai bun in acest model pentru a arata "ce stie". Cam atat. Daca vor face si bani din asta cu atat mai bine. Vel-Satis a fost un fel de rebel distingandu-se clar atat in familia Renault dar fiind diferit de orice alt model de pe piata. Oamenii au incercat sa rupa gura targului cu o masina care nu semana cu nici o alta. Dar asta insemna ca smecheru' cu banii garla sa-si schimbe complet mentalitatea si sa treaca de la designul clasic de limuzina la un SF auto. Greu....
    OFICIAL: Renault va lansa un model de lux, urmas al lui Vel Satis
  • design "futurologic", tren de rulare super nou, tehnologie hibrida....sa le-o spuna "lu'' mutu" cei de la Citroen ca acest scaiete va fi low-cost. Cel mult va fi vandut sub pretul de fabricatie pentru ca mi-e greu sa cred ca ingredientele care produc acest model sa il faca si ieftin. dupa mine designul pare rezultatul unui exercitiu de imaginatie a unui designer care s-a jucat in pauza de pranz cu legumele din farfurie.
    Imagini spion cu C-Cactus de serie, viitorul Citroen low-cost
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC toate AU cate patru roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS toate AVEAU cate patru roti
  • MASINA LA CARE VISEZ cea din avatar
  • TOP MASINI 1. cea mai sigura
    2. cea mai frumoasa
    3. cea mai rapida
    4. cea mai electrica
    5. cea mai ieftina
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău