• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sebaa

  • Membru din 09.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 545 in total
  • @mowgli Posibil să nu mă fi făcut înțeles din prima. Clarific acum. Nu-i nimic în neregulă să dorești o berlină de clasă medie care să fie mai sportivă sau, din contră, să cauți una cât mai confortabilă. Pentru că mașinile nu le cumpără doar pasionații înfocați, ci și oamenii care au alte probleme pe cap în afară de cât de sportiv este automobilul lor pe viraje și în câte secunde face 0-100 km/h. Iar treaba mea de jurnalist auto este să înțeleg chestia asta și să evaluez modelele testate și pentru cei care au nevoie de o mașină dar nu visează curse.
    Capul pe umeri
  • @Andy Am introdus pozele în articol înainte să-ți scriu comentariul. Cred că le poți descoperi și singur dacă dai scroll mai sus. Nu le-am introdus din prima pentru că nu le-am făcut la nivelul de calitate așteptat de la cititorii site-ului nostru, fiind doar o referință personală. Cât despre diferența de consum între mașinile tale și ale prietenilor tăi, diferă foarte mult stilul de conducere aplicat, presiunea utilizată în anvelope și starea mașinii. Chiar dacă ai cumpărat-o de nouă, ea trebuie să și rămână în stare perfectă de funcționare peste ani ca să își mențină valorile de consum. Da, unele mașini consumă mai mult decât altele. Uneori, diferența se vede direct în cifrele NEDC. Alteori, doar în realitate. Eu mi-am făcut treaba, te-am informat cu privire la consumul de carburant în mediul urban înregistrat de această mașină. Încă de când ți-am răspuns la mesaj, ai chiar două poze (în articol) cu afișajul computerului de bord. Chiar și fără pozele acelea, indisponibile în unele cazuri pentru că unii dintre noi își notează pe hârtie datele de consum, chiar crezi că o publicație cu baza noastră de cititori se vinde pentru o mașină de test? Mai departe de atât, este evident că suntem plătiți de Illuminati.
    Cu #CrazyCorsa în București: 350 de kilometri în Capitală
  • @Andy Mă bucur că am avut inspirația să fac câteva poze cu telefonul mobil la ceasurile de bord înainte de a reseta consumul. Inițial, le făcusem ca să îmi fie mai ușor să îmi notez valorile pentru când voi scrie materialul. Le-am adăugat în articol, ca să vezi valorile care mi-au fost afișate și mie. Estimările tale privind diferențele de consum între valorile NEDC și cele reale sunt puțin exagerate, probabil formate după (doar) câteva mașini încercate. Am condus sute de mașini de test de-a lungul anilor și știu că sunt mașini care fac surprize la acest capitol. La unele e diferență mare, la altele reușesc să obțin consumul urban din carte și la anumite mașini chiar l-am bătut. În condiții specificate la momentul redactării materialelor despre ele.
    Cu #CrazyCorsa în București: 350 de kilometri în Capitală
  • @momo Avem link pe varianta de Ecoboost despre care vorbim, de 100 CP. Chiar și cu motorizarea 1.0 EcoBoost de 125 CP, pozițiile în clasament nu se schimbă.
    Un litru de surprindere
  • @daniro Mulțumim pentru sesizare. S-a strecurat o eroare în articol.
    Hennessey Venom GT Spyder: o decapotabilă de serie cu 1.451 CP
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău