Nu văd unde baţi. Din datele noastre, atât Fiesta 1.4 Tdci ( http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/fiesta-5-usi-14-tdci-m5-68cp-trend-6890/specificatii.html ) cât şi Fiesta 1.6 Tdci ( http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/fiesta-5-usi-16-tdci-dpf-m5-95cp-trend-6896/specificatii.html ) consumă mai mult decât Clio-ul testat de Automarket.
Doar motorul de 1.6 litri este mai puternic, dar Clio-ul are o cilindree de 1.461 cmc, în timp ce unitatea lui Fiesta 1.6 Tdci are 1.560 cmc, de unde şi diferenţa de putere dintre cele două. În comparaţia noastră ne-am uitat la ambele versiuni ale lui Fiesta, desigur. Deşi nu l-am menţionat, acesta a fost trecut la categoria ”ceilalţi rivali”. Citez ”Ceilalţi rivali consumă ceva mai mult, dar niciunul nu trece de 4.3 litri la sută”.
Mai e nevoie să vorbesc de diferenţa de preţ dintre cele două modele?
Toţi rivalii lui Clio au fost incluşi în comparaţia noastră, cu toate că nu i-am menţionat. Doar cei care sunt extrem de apropiaţi de Clio au fost menţionaţi în text.
Vorbeşti de parcă ai fi testat maşina. Mă rog, ceva versiune virtuală, disponibilă atotştiutorilor de pe internet.
Cu toate acestea, îţi răspund ca să îţi clarific anumite aspecte pe care nu le-ai observat/înţeles.
DS4 are un portbagaj de 359 de litri.
Seria 1 nu se ”bate” cu Golf, cu toate că ambele sunt în clasa compactă.
Cât despre consum, vorbesc de o valoare în ciclul mixt (după cum am menţionat şi în articol), obţinută într-un stil mai sportiv. Totuşi, eram pe stradă, există legi, alte maşini.
Cred că ai ratat bucata asta: ”Spre exemplu, clona lui Volkswagen Tiguan a păstrat blocurile optice faţă de la facelift, în timp ce posteriorul a primit stopurile primei generaţii de Touareg, într-o interpretare chinezească, desigur. ”
Ultimele comentarii
545 in total