Sigur nu mergi subturat?
Verifică tampoanele motor, tampoanele cutiei de viteze.
Dacă simţi ”rezonanţa” respectivă sub 2.000 rpm, sunt şanse mari să mergi subturat, caz în care este de aşteptat un asemenea comportament. Evită să rulezi subturat, în timp îţi poate provoca probleme.
Rezonanţa apare atunci când accelerezi, nu? În special la accelerări treptate (deşi apare şi la accelerări mai bruşte)? Dacă da, mergi subturat.
"AM ia masina de la showroom , o duce din berceni in drumul taberei si se uita pe calculator .. asta-i testul... ce credeti ca ei stau sa urmareasca trasee super libere si sa reseteze calculatorul de fiecare data cand depasesc consumul dat de producator si apoi mai incearca o data ?"
Am să aduc o completare la ce ai spus tu.
Da, testele noastre de consum prin Bucureşti vizează adesea traversarea oraşului dintr-un capăt în celălalt. În măsura timpului disponibil - depinzând aici atât de disponibilitatea personală, cât şi de intervalul în care ne este împrumutată maşina - putem să repetăm testul respectiv.
De obicei, avem cel puţin două teste de consum pentru fiecare maşină (dus şi întors).
Mulţumim pentru atenţie şi aprecieri.
”Without the exemption, Pagani said it would take until 2015 to make the Huayra comply. And it vowed that the carbon-fiber Huayra would meet or exceed every other U.S. safety rule — including traditional air bags.”
S-au angajat să monteze airbag-uri convenţionale, dar NHTSA a introdus o reglementare ce obliga constructorii să folosească airbag-uri care pot să-şi schimbe forţa de declanşare în funcţie de masa ocupantului locului din dreapta.
Avem doar poze în parcare, nimic spectaculos. Fotografiile ataşate sunt ceva mai bune decât cele pe care le-am făcut noi.
Cât despre condusul economic al unui vehicul electric, e aproape la fel. În ambele cazuri, instalaţia de sonorizare, instalaţia de climatizare şi apăsarea exagerată a pedalei de acceleraţie îţi reduc autonomia.
Noi am folosit în permanenţă radio-ul şi sistemul de navigaţie, dar climatizarea a fost folosită cu întreruperi.
Ai să râzi, dar pozele ataşate sunt fotografii on-location, furnizate de cei de la Opel.
Programarea rutelor de test nu ne-a permis să deviem de la traseu pentru a face poze, având doar câteva cadre suplimentare cu Ampera.
În Olanda, limita legală în oraş era de 50 km/h, iar în extraurban aveai secţiuni cu limită 70, secţiuni cu limită 90, secţiuni cu limită 100 şi secţiuni cu limită 120 (autostradă).
Am mers pe toate cele, una după alta.
Prin stil economic, ne referim la anticiparea momentului în care trebuie să accelerăm şi trebuie să frânăm şi apăsarea lină a pedalei de acceleraţie. Instalaţia de climatizare a fost utilizată doar parţial, iar în unele momente am oprit şi ventilaţia, ca să conservăm energie. Era, totuşi, un concurs de condus economic.
Ultimele comentarii
545 in total