• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sebaa

  • Membru din 09.09.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 545 in total
  • Direcţia nu are acelaşi feeling pe C-Max şi pe Focus. Direcţia lui C-Max este mult mai precisă şi îţi oferă un nivel superior de feeling. Mă aşteptam să fie la fel ca la C-Max, dar a fost o dezamăgire.
    Înţelepciune şi reumatism
  • Consumul prezentat l-am obţinut pe distanţa pe care am putut să o parcurg în cadrul testului, plus cât m-am plimbat la şedinţa foto. Mai mult de atât, nu a condus niciunul dintre jurnaliştii prezenţi la eveniment mai mult de atât, maximul pe care îl puteai să îl parcurgi cu o maşină fiind Bucureşti-Constanţa+împrejurimi- retur Bucureşti. Evenimentul nu permitea un alt program. Nu e ca şi cum mergi acolo de capul tău. Ai conferinţă de presă, ai o oră de sosire, o oră de plecare, nu-i aşa de simplu. Consumul de 6.5 este înregistrat pe mai multe zeci de kilometri, la viteză constantă (cruise control), iar acesta se stabilizase de mult. La o rulare mai sportivă, consumul creşte, în mod evident. Cât despre consumul în regim extraurban (E81+localităţile aferente) am respectat regimul de viteză impus de lege cu ajutorul sistemului de cruise control şi am rulat cu 9 km/h peste cât era permis în zona respectivă. Evident, la cele câteva depăşiri ne-am folosit de puterea motorului şi am lăsat baltă economia de carburant preţ de câteva clipe. Nu merge nimeni la consum când depăşeşte pe o şosea cu o singură bandă pe sens. Cât despre comparaţia valorilor obţinute de noi cu cele anunţate în Ciclul ACEA, valorile oficiale sunt obţinute fără faruri aprinse, fără radio, fără aer condiţionat şi fără niciun alt consumator electric. Ca la fiecare test, farurile au fost aprinse, aerul condiţionat era pornit şi setat pe o temperatură confortabilă, iar radioul funcţiona. Astfel avem rezultate comparabile de la o maşină la alta. Excepţie fac testele speciale de consum, pe care le notăm ca atare. Cât despre schimbarea treptelor, am adoptat regimul indicat de computerul de bord al lui Focus, cum facem la fiecare automobil echipat cu acest sistem. Observ că vorbeşti de condusul fără rampe şi greutăţi în maşină? Păi scuză-mă, eram cu încă doi colegi în maşină, ambii de 1.80 şi 80 kilograme, plus bagajele aferente. Doar nu vroiai să coborâm din maşină şi să împingem ca să trecem dealul, nu-i aşa? Cât despre 1.5 dCi, îţi spun din experienţă că "treci" de 6% în oraş (Bucureşti). Nu-i greu. Apropos, 1.5 dCi nu are ce cauta la 5.000 rpm. Tot ce e peste 4.000 rpm e deja risipă.
    Înţelepciune şi reumatism
  • Oficialii Ursus Breweries au considerat că persoanele care vor fi într-o stare care nici nu le permite completarea respectivelor chenare nu se vor urca la volan decât după un somn de câteva ore bune. Pentru binele tuturor, sperăm şi noi acelaşi lucru.
    SISTEME: Aplicaţia ZeroLaMie îţi spune cât timp nu poţi şofa dacă au băut alcool
  • Aici găseşti detalii suplimentare: http://www.automarket.ro/stiri/primele-concluzii-ale-experimentului-mini-e-32398.html
    Marea Britanie: Testele private cu Mini E s-au încheiat
  • Da, este disponibilă în cadrul unui detailer celebru - asta ştiu sigur. S-ar putea să o ofere şi cei care aplică colant.
    UTILE: 15 sfaturi pentru protejarea vopselei maşinii tale
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău