• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sneaker

  • Membru din 19.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 57 in total
  • Tesla a comunicat (foarte civilizat) cu privire la acest incident: http://www.teslamotors.com/blog/model-s-fire Pe scurt: For consumers concerned about fire risk, there should be absolutely zero doubt that it is safer to power a car with a battery than a large tank of highly flammable liquid. — Elon
    SUA: Un Tesla Model S ia foc în urma unui accident, acţiunile companiei scad
  • @Andre Ba cel mai bine ar fi dacă nu ar exista oameni ca tine care insultă gratuit în comentarii.
    Implant pentru succes
  • @Cris am văzut recent în târg un A4 1.6 (de prin 2003 parcă, fără turbo) și m-am întrebat cine naiba a putut cumpăra A4 cu motor de Golf. Eu am o teorie - o motorizare de bază mai slabă e necesară pentru marketing, chiar dacă marea majoritate a clienților nu ar alege-o. Câțiva poate o aleg, dar pentru ceilalți e și o chestie psihologică - "am dat un ban în plus, dar nu mi-am luat cel mai slab motor, ci unul mai puternic". M-am uitat și eu la prețuri, și la Octavia și la Rapid, e într-adevăr un preț corect ținând cont și de dotări, chiar comparând cu Dacia. Ai totuși mult mai multă mașină la un plus de 20% față de un Logan full.
    Implant pentru succes
  • În testul cu Fiesta EcoBoost ați acordat 3/5 pentru consum, iar Octaviei îi acordați 4.5/5 cu toate că datele nu sunt așa diferite: Fiesta: declarat - 4,3, obținut la mers alert - 7.8 Octavia: declarat - 4,9, obținut la mers alert - "peste 8" În condițiile astea "devalorizați" sistemul de notare cu steluțe, nu mai pot avea încredere în ele ca cititor. Poate ar fi utile mai multe informații relevante în legătură cu consumul, câți km a rulat mașina de test, dacă s-a depășit rodajul, ce scrie în manual/zice producătorul referitor la asta, câteva valori ale consumului instantaneu, etc Încerc să critic și eu constructiv.
    Implant pentru succes
  • O să cred consumul ăla doar când o să văd un test comparativ între ActiveHybrid-ul ăsta și un 335i normal. 5,9 — auzi. Din categoria "numai 999,99 RON".
    BMW ActiveHybrid 3 - 5.3 secunde pentru 0-100 şi consum de 5.9 litri/100 km
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău