pe mine nu pretul ma sperie , ci cele 2,2 tone. in rest, e o masina facuta clar pentru piata americana, unde predomina cifrele mari : 2200 kg, 850 nm cuplu, cutie cu 10 trepte, mii de sisteme de asistenta pentru soferul lenes si neatent
@ tatra: atunci cand nu erau radare pe A3, am zis sa vad cat prinde un ford fiesta 1.4 tdci maxim. nu am intrat in rosu ca sa pot face si poza.
si chiar merge la acest articol despre ford, sa vorbim despre alt ford. 12 ani l-am tinut luat de nou din showroom, nici o problema decat din vina altora.
hai ca mi-am facut si eu cont sa fiu in rand cu lumea
@ tatraurs : pls pers 2 singular.
@ kiro : asa e, aproape orice la masina a devenit piesa de schimb, iar intretinerea la o AT e groaznica:; la zf-ul de pe bmw, doar uleiul , fara manopera, 11L, e peste 2500 lei, daca il iei de calitate. nu ma intelege gresit, mi-as lua asa cutie,, confort, economie, performanta toate intr-un singur pachet, dar numai daca mi-as permite sa o intretin ca la carte. si momentan nu imi permit. ma descurc insa cu dieselul meu manual. pacat ca nu are rev-matching la retrogradare :D
Ultimele comentarii
258 in total