• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

stedo53

  • Membru din 20.04.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 23 in total
  • voi ziceti ca nu-i corect ca nu se comunica clar lista pilotilor care testeaza!!! mi-e mila de voi ! ( pt. ca la fel gindesc si eu !). problema este insa mult mai complexa, nu-i vorba doar de corectitudine ci si de respectul "astora" fata de noi, fraierii, care prin prezenta noastra zi de zi si cu cel putin 3-4 intrari pe zi, le ridicam "barosan" cota de "piata" ...( si de aici o serie intreaga de beneficii de care n-are rost sa discutam acum...! ) bai tovaraseilor, comunicarea listelor dorite de noi, fraierii, ar insemna doua chestii simple si, zic eu, de mare bun simt: - sanse egale pentru toti, nu doar pentru prietenii si cunostintele voastre; - o forma reala de respect pentru noi, partenerii vostrii de afaceri, fiindca daca binevoiti a gindi cinstit si corect, luind in calcul beneficiile realizate din prezenta noastra, asta sintem, PARTENERI DE AFACERI ! iar pe pe parteneri, daca ti la afacere, musai sa-i respecti... cred insa ca-s prea visator... doar sint "doar" unul ditre cei cca 3000 de fraieri... minus, de sigur cei citva prieteni....
    F1 Champ: Programul schimbarilor in testele de la Paul Ricard
  • Si daca "aia sint cu vaca", de ce trebuie sa platim noi cei care stim cu adevarat sa-l apreciem? Ca nu o sa inteleg in veci care-s criteriile dupa care "acordati" punctele, e ffff clar! Curiozitatea mea ( absolut justificata de altfel ) este daca macar voi aveti habar de ce faceti ? Sincer, de aici pare ca nu prea...
    Michael Schumacher lipseste din Hall of Fame
  • nu-i cam mult pentru o afirmatie neverificata ? De ce trebuie sa platim noi, azi, pentru niste rahaturi din trecut si spuse abia in zilele noastre ? Si de ce trebuie sa-l credem cu atita usurinta pe maestrul Barrichello, a cistigat cumva vreun titlu de campion de cind a plecat de la Ferrari?
    Barrichello dezvaluie de ce a plecat de la Ferrari
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău