voi ziceti ca nu-i corect ca nu se comunica clar lista pilotilor care testeaza!!! mi-e mila de voi ! ( pt. ca la fel gindesc si eu !).
problema este insa mult mai complexa, nu-i vorba doar de corectitudine ci si de respectul "astora" fata de noi, fraierii, care prin prezenta noastra zi de zi si cu cel putin 3-4 intrari pe zi, le ridicam "barosan" cota de "piata" ...( si de aici o serie intreaga de beneficii de care n-are rost sa discutam acum...! )
bai tovaraseilor, comunicarea listelor dorite de noi, fraierii, ar insemna doua chestii simple si, zic eu, de mare bun simt:
- sanse egale pentru toti, nu doar pentru prietenii si cunostintele voastre;
- o forma reala de respect pentru noi, partenerii vostrii de afaceri, fiindca daca binevoiti a gindi cinstit si corect, luind in calcul beneficiile realizate din prezenta noastra, asta sintem, PARTENERI DE AFACERI ! iar pe pe parteneri, daca ti la afacere, musai sa-i respecti... cred insa ca-s prea visator... doar sint "doar" unul ditre cei cca 3000 de fraieri... minus, de sigur cei citva prieteni....
Si daca "aia sint cu vaca", de ce trebuie sa platim noi cei care stim cu adevarat sa-l apreciem? Ca nu o sa inteleg in veci care-s criteriile dupa care "acordati" punctele, e ffff clar! Curiozitatea mea ( absolut justificata de altfel ) este daca macar voi aveti habar de ce faceti ? Sincer, de aici pare ca nu prea...
nu-i cam mult pentru o afirmatie neverificata ? De ce trebuie sa platim noi, azi, pentru niste rahaturi din trecut si spuse abia in zilele noastre ? Si de ce trebuie sa-l credem cu atita usurinta pe maestrul Barrichello, a cistigat cumva vreun titlu de campion de cind a plecat de la Ferrari?
Ultimele comentarii
23 in total