• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

syktasy

  • Membru din 14.05.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 170 in total
  • "Hai sa fim seriosi, cine vrea sa fie intr-o jucarie de masina cand deja exista una care e mai mare". Eu... Pentru oras este extraordinara. E mai inalta si n-as avea probleme la bordurile aranjate "perfect" in locurile de parcare. E cat un Golf... ce nevoie as avea de mai mult spatiu? Din pacate e prea scumpa, dar vine VW sigur cu un fratior. A se vedea conceptul CrossCoupe care sigur va fi exact ceea ce trebuie.
    Matrioşka
  • E cunoscut faptul ca produsele Apple nu se conecteaza prin bluetooth cu orice device. Am avut probleme de incompatibilitate I4 cu un HTC si cu un SonyEricsson in incercarea de a transfera niste contacte. Daca se doreste conectivitate de orice fel si personalizare nelimitata, produsele Apple nu sunt cea mai buna solutie.
    60 de zile cu Latitude
  • Eu sunt unul din cei care viseaza sa aibe o "cascarabeta" dintr-asta sau macar una din gama Audi. Ideal ar fi Q3 sau Q5. Nu va plac Audi-urile? Nici o problema... sunt multe alte marci. Pe site-ul asta am vazut o rautate indreptata asupra marcilor VAG cat si a celor care plac aceste automobile, ceva de speriat. Relaxati-va, e o chestie de gusturi. Nu aveti altceva de facut?
    Noul Audi A4 facelift - prezentarea exterioară
  • Reclama cu Nivea doar enerveaza, nu promoveaza. Daca ai AdBlock o sa ai surpriza ca link-urile centrale si cateva stiri sa nu fie active (adica exact portiunea care ar fi acoperita de "excelenta" reclama). Va jucati cu nervii cititorilor la fiecare incarcare de pagina. Trebuie sa dai un click in plus. Cel mai suparator a fost la selectarea echipelor in f1champ. La fiecare pilot ales trebuia sa inchizi reclama. Funny nu? @ Nivea Habar n-am ce promovati, stiu doar ca e cu Nivea. Am vazut doar "x inchide" pe reclama aia.
    Managerul lui Kubica acuză Renault de declaraţii false
  • Frumos concept. Din pacate, din punctul meu de vedere, este ireal. Cum poate pilotul sa stea asa in spate? Distributia greutatii e praf. Pilotul sta pe motor? Daca pilotul era plasat mai in fata poate iesea ceva, dar asa... doar design fain.
    GALERIE FOTO: Cum ar putea arăta monoposturile de F1 în 2021
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău