• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

teclaemil

  • Membru din 12.04.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • cu toti sunt buni. uni au reusit mai mult, uni mai putin . asta este si din cauza echipelor: cind mclaren il avea pe senna si prost si echipa mergea bine. cind lclaren il avea pe mika , echipa era asa avansata incit ( daca va amintiti) cei de la ferari erau , aproape, cursa de cursa cu 2 tururi in spatele lor. schumaher la ferari a cistigat datorita echipei. amintiti-va ca la beneton cu ani in urma nu a facut nimic ,.....alonso a avut mare noroc , ca echipa renault sa investeasca enorm atunci cind el pilota pentru ei. eu sunt un fan mclaren , dar nu il am la suflet pe lewis. a aparut cam ..."la comanda".dar este bun . pentru mine cel mai bun acum ar fi kimi.are singe frate, ca sa ma exprim asa...e rece. trai bun
    Hakkinen spera ca Hamilton sa devina campion
  • dar de ce Ron D. nu la lasat pe Kovalainen pe pista atunci cind a intrat safety car-ul ?avea oare un avans in fata lui Hamilton?credeti ca nu mai putea concura inca 3-4 tururi cu combustibilul din rezervor?si de ce Ron spune ca Hamilton este mai bun ca Kovalainen? oare asa este?nu cred, personal asta.poate vrea sa il faca pe Kovalainen sa se simta nr. 2 in echipa ?in general MC.Laren a sustinut ca in echipa totul este posibil, ca pilotii sunt tratati ca egali.ceva jocuri de culise?
    Dennis minimalizeaza greseala lui Kovalainen
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău