• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tequilla11

  • Membru din 11.04.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 64 in total
  • e cumva unul bucsa care se adapteaza pe aici in functie de locomotiva la care este pus sa manuiasca o ditamai fierarie monstruoasa(sheitein)neamtz sau englezoman?a fost destul de explicit Grasjan grozav pentru tine cred,si adul pe ala de urla cu salariul la finlandez pe unde are acces pe forumuri, in speta numitul daniel....mai departe se stie el ca-i numai unul,e unicul....fanul din poveste
    Raikkonen simte că înregistrează progrese
  • Din 2012 echipa se chinuie sa reinvie suspensia PUUL ROD suspensie la care majoritatea echipelor a renuntat in 2010,unele dn dezavantajele majore este la limitarea controlului pe puntea fata(dupa plecarea lui Shumi se chinuie in zadar),mutarea centrului de greutate ,asta inseamna sa mute cutia de viteze dar nu mai auloc pic deloc acolo, decat sa modifici si podeaua,si chiar daca inginerii ar ghici echilibrarea astra tine o sesiune sau maxim doua deloc un week end de cursa,pentru ca nu lucreaza la fel de precis ca si suspensia PUSH ROD,pentru Alonso este mult mai usor concureaza de ani buni cu aceasta suspensie si debutul la Minardi l a facut cu o astfel de suspensie,de aici porneste toata tevatura asta legata de care pilot este mai pilot la ,Ferrari!Capisci ?sigur unii vor tine langa cu alonso altii cu betzivanul blond si uite cum va certati fara rost la nesfarsit.
    Raikkonen, incert pentru testele de la Silverstone după accidentul din cursă
  • S-a dus Formula 1 cu aceste motoare,zici ca s bormasini de gaurit pereti cand se termina betonul nimeresti chirpici si nu mai auzi nimic,asta primeste Mc astazi de la Merc ,vise ca folosesc motorul cel mai chipesh,dar ei sunt cam fara skelet sanatos(sasiu)
    McLaren: "Urmează trei curse dificile, dar ne vom reveni la Monaco şi Montreal"
  • Cred ca masina la macaronari are potential,si english man Allison are dreptate,dar dezvolta altii mai rapid decat ei ragalia si e posibil sa ramana iar de carutza,nici motorul nu cred ca-i asa de reusit ...nu i plang ,sper sa castige Keke! ala cu casca neagra .....adica fisu mah!
    Ferrari, optimistă că va înregistra progrese în dezvoltarea monopostului
  • Hai dete dreaqu ai inebunit cu capul de crezi ca Renault iti mai da tie(LotusF1Team)sanse inaintea la RBR,si ca o sa-i intreci pe McLaren minti de UNU aprilie alane permane, Nu este intreg la minte omul asta ,[parerea mea],chiar nu i de 1 aprilie Daniel?
    Lotus: "Îi putem ajunge pe cei de la McLaren"
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VOLGA
  • CE MASINI AM MAI CONDUS LADA
  • MASINA LA CARE VISEZ TATRA
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău