• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

theodor2004

  • Membru din 04.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 20 in total
  • Totusi sa nu dam cu bata pana nu testam masinia...poate se conduce exemplar si uitam de lacunele de la asamblare. Cat despre pret, uitati un amanunt: Ford da discounturi substantiale, se ajunge la peste 20% la unele modele, de ce nu s-ar da si la acest model?
    Un oltean numit „speranță”
  • legat de downsizing nu mi se pare o pacaleala. Masinile 1.4 TSI de la VAG merg bestial, si chiar a mea 1.2 TSI merge destul de bine. Ford Focus 1.0 ecoboost 125 CP mi se pare ca merge bine, si mi-a placut cum mergea si vechiul 1.4 TSI 122 CP de la vag. In schimb Mazda 3 G120 CP m-a dezamagit. In primul rand ca motorul nu are vlaga la turatii mici....sub 3000 ture masina abia se misca cu acest motor. M-am chinuit cu el in oras sa il turez peste 3000 turatii, dar nu prea aveam unde. In schimb orice motor mic si turbo, chiar daca e mort sub 2000 turatii, de la 2500 turatii in sus simti ca poate ceva. Zvacul pe care il ai la Mazda la 3000 turatii, la motoarele mici si turbo il simti cam de pe la 2500 turatii. In al doilea rand la Mazda 3 nu mi-a placut ca schimbatorul de viteza tremura, atat in punctul mort cat si in viteza. La Vag nu te intalnesti cu astfel de probleme, schimbatorul e teapan, indiferent ca este sau nu este bagat in viteza. o alta problema la Mazda este lipsa geamurilor atermice, ajungi sa pornesti clima imediat ce afara vine cea mai mica adiere de caldura...plus ca e riscul sa nu faca fata pe calduri toride. Per ansamblu mi-am luat gandul de la aceasta motorizare aspirata, G120. Un motor 1.4 turbo il gasesc mult mai potrivit.
    Make-up tehnologic
  • de ce nu spuneti nimic si de frane? distanta de franare este anormal de mare chiar si pentru un SUV, o distanta mai mare decat la toti rivalii mentionati mai sus (Tiguan, Kuga, Sportage, Kodiaq).
    Perseverență
  • Nici pe mine nu m-a incantat masina la test drive: lagul la acceleratie era evident (desi am testat varianta cu cuite manuala), interiorul cam spartan, pretul mare, masina nu avea senzatia de soliditate pe care o au masinile europene (nu numai cele de la Vag, toate europencele in general). Nu zic ca este rea, insa la cati bani cer pe ea, si avand in vedere ca dau discount f mic, pe mine unul nu ma incanta (plus ca are 4 stele la siguranta)
    Accord de principiu
  • @why him: Passatul B8 este o masina foarte buna, poate la partea de design ar mai fi de lucrat, insa ca functionalitate si practicalitate nu are egal in clasa medie nepremium. Vorbesti de Mondeo....cred ca nu l-ai vazut cum arata pe interior, cu scaunele acelea mici, inalte si cu tapieterie urata si ieftina. Singurul Mondeo care arata bine este Vignale....dar la ce bani este? Vechiul Opel Insignia a fost o masina mai banala decat Passatul, prost antifonata, cu bord depasit si materiale de proasta calitate in bord? Cum poti sa spui ca arata mai bine decat Passatul? e exact pe dos. Singura cu care ai nemerit-o este Mazda 6...arata mai bine, intr-adevar , dar are si ea probleme: lipsa geamuri atermice, lipsa motoare turbo la benzina, portbagaj mic, intretinere f scumpa, materiale in bord care se zgarie repede.
    Înainte
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău