• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

theodor2004

  • Membru din 04.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 20 in total
  • Din test drive. Cand acceleram puternic numai în zona roșie a turometrului stătea indicatorul de turație. Doar așa puteam ține ritmul cu celelalte mașini. În oraș, într-adevăr este altceva, dar hibridele nu sunt ptr autostrada
    Relevant
  • Toate hibridele pe care le-am condus prind suta mai repede decât mașinile echivalente cu un motor termic ptr că sunt puternic ajutate de motorul electric. Nu mă îndoiesc că la Cross este la fel. Marea problema este pe autostrada, unde motorul electric te ajuta doar când accelerezi, apoi ramai pe motorul termic (care e un benzinar aspirat ce necesita sa îl ții în 7000 ture sa ai putere). Cei care vreți mașini hibride e bine sa le testați temeinic pe autostrada, că sa vedeți dacă sunteți mulțumiți de dinamica. In oraș sunt exemplare, așa este.
    Relevant
  • @Automarket: ati scris la pretul de achizitie ca, mai accesibil decat Sportage este doar Nissan Qashqai, care pleaca de la 23 500 euro. Ei bine, nici el nu mai este asa de ieftin ptr ca intre timp s-a scumpit cu 1200 euro (varianta de baza) si 2000 euro (varianta Tekna).
    Cu picioarele pe pământ
  • Am făcut test drive cu mașina și o clasific la categoria ,, nerecomandabil". Deși materiale pe interior par de calitate și asamblarea este atent făcută, confortul.si funcționarea sunt slabe. In primul rand că, orice aș fi făcut, mă lovesc cu genunchiul drept de muchia inferioară a consolei centrale (eu fiind șoferul). Este prea in fata muchia aceea, și dealerul mi-a confirmat că toți se plang de ea. In al doilea rând, nici cel mai scump nivel de echipare nu are suport lombar la scaune. Adică, chiar și la varianta cea mai scumpă, primești niște scaune fata fara suport lombar (inutil să spun că, după 40 min de condus, deja simțeam că îmi obosește spatele). In al treilea rând se simte nevoia unui motor mai puternic, cu acesta mă mișcăm greoi pe străzi, as fi vrut ceva mai puternic. Apoi insonorizarea era slăbuță, la 40 km/h se auzea cum intră în funcțiune motorul termic. Spre comparație, HRV este mult mai silențios. Consumul mixt, oraș și sosea de centura de nord a Bucureștiului, a fost de 7.8%. Nu știu dacă e mult sau puțin, doar prezint cifra că atare . Prin comparatie, cu o oră înainte făcusem test drive la noul Nissan Qashqai. Acesta e mult mai bun, motorul 1.3 digT 154 CP e mai vivace, Qashqai-ul este mai silențios și mai solid. Daca ar fi sa aleg intre cele doua, as alege Qashqai-ul fara sa ezit. @AdnMercedes spune mai sus că tabla este jalnică..nu pot să mă pronunț, însă am acasă un Civic și după 2 ani și jumătate a început să se exfolieze lacul.
    REPORTAJ: Lecție de cultură japoneză cu Honda HR-V, la Castelul Cantacuzino
  • @eee, vrei sa spui ca Superb are punte spate rigida, ca la Golf VII? (cel putin la modelele sub 150 CP) Daca da, e de rau.... Passatul vine cu punte independenta spate pe toate variantele de motorizare.
    All inclusive
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău