• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tomita3007

  • Membru din 19.10.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 51 in total
  • Hai sa luminez eu la cap mintile turmei. Macar poate unii mai recunosc in sinea lor si tac. Low-cost, un termen foarte utilizat la noi in tara fara noima si habat de lumea (ca deh romanul se pricepe la toate fara sa stie nimic de fapt) este o denumire de marketing care este importanta pentru producator in principal si secundar pt client. Asta se traduce prin optimizarea cheltuielilor la maxim, si folosirea alternativelor cele mai ieftine in productie, a.i. costul (de productie) sa fie cat mai mic (low). Adica in englezeste low-cost. In politicile si strategiile de firma cand construiesti un produs cu costuri reduse sacrifici alte aspecte incadrate la niveluri superioare. Ca sa nu ma extind prea mult. Cand ai pretul cel mai mic de productie si calitatea are de suferit, si deci si segmentul de incadrare al produsului este entry level. Desi poate producatorul isi face reclama la produs ca fiind maintream. Renault (daca tot vorbim de ei) este un producator tipic low-cost, cu Megane, produsul lor din clasa compacta, un sustinator urias al acestei politici. Discutam in principal de piata romaneasca. Megane generatie 2010, care a ramas bicorp este construit pe o platforma low-cost, stripped-down, sau o platforma inferioara versiunii cu 3 usi, si e contruit in turcia. De asemenea si modelul in 3 volume (Fluence) foloseste exact acea platforma inferioara. Asta legat de produsele contruite in-house. Daca ne referim si la ce inseamna standardele cerute furnizorilor, aceste sunt tot de nivel inferior. Ei doresc sa maximizeze profitul prin minimizarea costurilor. Chiar saca solutiile ingineresti nu sunt cele mai fiabile pe termen, lung, atata timp cat masina tine 2 ani este perfect. Si chiar daca vorbim in diferente minime, de centi de euro. Si aici ajungem la piata de consum, si tot ce inseamna ea. In schimb alti producatori, prefera sa aiba o solutie constructiva sanatoasa, care se va dovedi fiabila la utilizare. Si aici incdpe distractia mare. Trecem de reperele mari si importante, gen caroserie, suspensie, motor, si ajungem la cele micutze. Incepand de la instalatia electrica, trecand prin clipsurile de plastic sau suruburi din plastic (folosite in locul celor metalice - am vazut la kia cced folosite la bara in partea de jos, care se strica in floare si filet, si nu pot fi desfacute, si trebuiesc inlocuite). In loc de 4prinderi , se folosesc de ca tin si alea. Greierasii ce credeti ca sunt? Este ceva functional? NU. Cei care nu au 13 ani si au un minim de experianta in viata in a crea ceva cu manutele lor stiu ca nu poti produce ceva 100% perfect 100% din cazuri. Exact cum un elev , chiar daca are nota de trecere, poate sa stie de nota 6 sau de nota 10. Amadoi au trecut in anul urmator, dar cel de nota 6, nu prea e de calitate si va ajunge pantofar si nu manager de multinationala. Asa si standarul de calitate a furnizori, permite o marja. Si daca alegi furnizorul cel mai ieftin vei primi produse care se afla la pragul inferior de calitate si nu de nota 10, dar vei avea cost minim. Asta se traduce mai departe in fiabilitate scazuta la produsul finit. Low-cost e de evitat, sau de tinut fix cat e garantia. Numai bine!
    Obiceiuri de familie
  • and the car wins by KO
    Când mașina se răzbună pe cel care vrea s-o distrugă
  • deci sa zicem un 12,5 lei/100km. dar in ce conditii. degeaba zici urban, caci intre bucuresti si (sa zicem) valcea e diferenta maaare de trafic, si ambele sunt orase. sau chiar si in buc, depinde de ce zone abordezi
    Clienţii lui Chevrolet Volt parcurg 1600 de kilometri între două plinuri
  • @Bolovan loooool vezi ca ai gresit economia. e exact invers. cererea mica, vorbind de un produs care doreste sa vanda cat mai mult impune o scadere a pretului. deci daca ai cerere mica nu vinzi scump ci cat mai ieftin posibil (adica scazi din profit caci costurile sunt inca mari) in schimb daca vinzi mult, poate chiar la limita capacitatilor de productie atunci vinzi scump. exemplul clar e dacia in romania care vinde produsele mai scump ca in vest si nu respecte clientul (caci vanzarile oricum sunt garantate) full-electricele nu sunt eliberate pe piata pt ca ar cam pune la pamant monopolul (nu pseudo-monopol) celor ce il detin. ca de fapt este oligopol, e doar un aspect "tehnic". O masina hibrid daca nu este utilizata corespunzator nu va returna cifrele magice ale constructorului. Stiu mai multe cazuri din Romania care s-au vaitat ca le consuma cat o masina obisnuita. Pai doh, daca nu stii sa circuli economic, si in specificatiile motorului electric e normal sa pape motorul pe benzina, si chiar mai mult, ca masina e mai grea pt puterea termicului.
    Clienţii lui Chevrolet Volt parcurg 1600 de kilometri între două plinuri
  • cam prea mare nota la design. 3 stele jumate pt "doar un facelift". ciudate criterii de notare aveti, daca iau clasa compacta la puricat.
    Odiseea TDI
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău