• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • nu te-ai cauta de sculele LG Chem de la Megafactory ? ... Musk lucreaza cu LG Chem si deja produce acumulatori.
    Electricul Opel Ampera-e s-a lansat oficial pe piața din Norvegia. Costă 33.000 de euro și are o autonomie de 500 de kilometri
  • astia nu vazura cum AmperaE este cam ceea ce-i trebuie pietei la un pret un pic cam mare, AZI, nu peste 10 ani. Peste 10 ani, daca o tine asa, o sa coste 12000E si o sa aiba autonomie de peste 1000km.
    Încă 10 ani, apoi declin: mașinile cu motoare clasice vor pierde teren în fața celor electrice în 2025-2030
  • din moment ce Uber declara ca soferul conducea in acel moment voi de ce puneti un titlul de can-can ?
    Experiment eşuat: Uber a început testele cu maşini autonome în San Francisco, dar proiectul a fost oprit după ce un vehicul a trecut pe roşu
  • a se nota progresul de la ~150km reali acum doi ani, cu un pret de ~40000E la 380km reali pentru 33000E. Este un salt de 300% in ceea ce priveste autonomia oferita pentru fiecare 1 euro cost al masinii. IN DOAR 2-3 ANI !!!
    Electricul Opel Ampera-e s-a lansat oficial pe piața din Norvegia. Costă 33.000 de euro și are o autonomie de 500 de kilometri
  • Producatorii de masini sunt cei care trebuie sa aiba incredere in masinile autonome ... pentru ca asta este viitorul, ca nu ne intoarcem in 1900 la primul Benz. Viitorul sunt flotele private de masini electrice-autonome care opereaza asemanator Uber si care, fiind un serviciu, pot accesa o zona de pret semnificativ mai mare a masinilor decat poate orice cetatean de rand. Nu vad nici o problema pentru Google/Apple sau orice alta entitate juridica ce sta cu fundul pe 100.000.000.000$ sa-si creeze flote pentru transport de persoane in baza unui mare credit, garantat cu suta de miliarde mai sus amintita. Firmele mari pot accesa credite substantiale si pot achizitiona masini foarte scumpe, mult peste media de acum. Businesul constructorilor auto se va muta treptat catre aceste flote in detrimentul masinilor din clasa mica, pe masura ce flotele vor deveni mai atractive ca pret decat detinerea unui automobil mic (sa fim seriosi, un UP il cumperi ca sa mergi la munca, nu ca sa cari o familie la mare). ... noi vorbim pe net diverse chesti de tangente la aceste probleme ... dar trebuie sa ne dam seama ca sunt oameni, mult mai bine informati ca noi, care fac asta ca sarcina de serviciu. Viitorul va aduce schimbari radicale si deja se poate observa ca mai toate tendintele converg catre ideea de mai sus :)
    Pe urmele lui Apple: Google renunţă la dezvoltarea maşinilor autonome şi se va concentra pe un serviciu de transport
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău