• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Ar fi bine sa te uiti la cei care au poza cu "gunoiul gunoaielor" o sa intelegi de ce este jignire de user...
    Alonso vrea să slăbească după reintroducerea sistemului KERS
  • 1. Sunt fan Schumi INCEPAND cu ultima lui cursa, Brazilia 2006. Pana atunci il uram. Cauta cursa aia, uita-te la ea, si zi-mi apoi daca poti accepta sa vezi postat Schumi e un ratat. 2. Incepand de sus in jos, verifica toate postarile si vezi cine jigneste. Recomand postul ayrton la 15.12.2010 (15:53), recomand menghin la 15.12.2010 (16:43). Zici ca sustinatorii "fanatici" ai lui Schumacher jignesc userii? Uita-te la raspunsurile noastre la aceste jigniri.
    Alonso vrea să slăbească după reintroducerea sistemului KERS
  • Ai dreptate in mare parte. Exista ceva cu care nu-s de acord si anume: Eu am spus ca-l dispretuiesc pe Alonso ca si om, nu ca si pilot. Asta nu insemna ca-l apreciez ca si pilot, doar ca nu-l dispretuiesc. Caracterul lui mi-e mai antipatic decat simaptia pentru talentul sau si de asta nu-l apreciez. In al 2-lea rand, nu astept sa mi se dea dreptate, doar ca nu pot sa accept tot felul de idiotenii scrise pe aici. Da, chiar cred ca va reusi la MGP sa faca iarasi ceva demn de el. Il are pe Brawn, vrea intr-adevar sa se revanseze si fata de Mercedes pt. care a concurat in alte formule in tinerete, posibilitate de dezvoltare exista. De ce sa nu cred? Fiindca zic unii ca e "ruginit"? Vom vedea, mai avem minim 2 ani de petrecut impreuna cu el
    Alonso vrea să slăbească după reintroducerea sistemului KERS
  • Salutare. Uite, eu am incercat sa aduc multe argumente insa am primit raspuns de genul: Rosberg are mai mult cu 70 de puncte ca Schumi deci Schumi e ratat. Pur si simplu nu se poate purta o discutie constructiva cu unii. Uite si tu mai sus ce spune menghin: "@vw-tr & @michael_schumacher = DOI PUPACIOSI IN CUR A LU' SCHUMACHER". Pai la nivelul asta de inteligenta (de gradinita as spune eu) pur si simplu trebuie sa sari peste postul respectiv si cauti altul scris de cineva care stie cat de cat despre ce vorbeste. Eu sustin acelasi lucru ca si tine: Schumacher a castigat in 1994 si 1995 titlul de campion cu Benetton dupa care a plecat la Ferrari (cu Brawn), o echipa care nu mai castigase titlul de 21 de ani. Din 1996 si pana in 2000, a fost o perioada de dezvoltare a intregii echipe care a avut rezultate DOAR DUPA 5 ANI DE MUNCA CONTINUA. Oricine nu stie acest lucru poate verifica insa pentru unii nu conteaza acest aspect, e mai simplu sa spui tampenii in contradictoriu. Traim in Romania doar, patria marlanilor si a cocalarilor. Nu castiga din Prima Schumi, e ratat! Munca nu se apreciaza la noi, nici ambitia si nici devotarea. Nimeni nu se gandeste ca cel mai mare pilot (statistic vorbind) din istoria F1 a reintrat in lupta dupa 3 ani de absenta si se tine foarte bine la 42 de ani azi-maine. Isi strica omul 3 ani din viata (INCA 3 ANI DIN VIATA) pentru a face ceva ceea ce-i place foarte mult intr-un moment in care nu mai are nevoie de nimic. Pasiunea lui l-a adus aici si aceasta pasiune o sa-l faca iarasi invingator, am pariat pe asta!
    Alonso vrea să slăbească după reintroducerea sistemului KERS
  • Numai bine si tie Iulian! Marius. PS: O sa ne mai vedem pe aici ;)
    Alonso vrea să slăbească după reintroducerea sistemului KERS
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău