• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • ...este acolo dar ceea ce vedem noi in zilele de teste nu e concludent, rabdare pana la prima cursa, respectiv primele calificari. Faptul ca un "mos" de 42 de ani este inca in satre sa fie primul intr-o zi de testari nu dovedeste ca va fi campion mondial (minti sclipitoare ce sunteti) ci mai degraba dovedeste ca unii l-ati hulit degeaba cand spuneati ca e prea batran sa mai scoata ceva din el. E, uite ca se poate!
    Schumacher, lider în testele de la Jerez
  • Vezi tu, si mie mi se pare foarte clar ca numele F150 nu trebuia folosit. Sincer nu ma intereseaza cum o sa se termine povestea asta. Din pacate, printre noi traiesc si cei carora nu li se pare foarte clar ca a copia un brand, un nume, o marca este o greseala (mai mult - raspunsul oficial este unul ironic...). Traim in Romania, patria marinarului ales, cum sa nu existe dinastia? Am mai zis ca in ultimul timp mi se pare ca Ferrari sunt macaronari de 2 bani, vad ca nu m-am inselat. Puteau foarte bine sa spuna ne pare rau, o sa schimbam numele imediat si toate astea nu de frica sutei de mii de euro (care by-the-way nu imbogatesc Ford, n-aveti teama) ci doar din respect pentru toata lumea.
    Ferrari "schimbă" numele monopostului în F150th Italia
  • Bravo, bine punctat. P.S.: Nu te agita prea tare, ala e un cretin.
    Ferrari "schimbă" numele monopostului în F150th Italia
  • Din cate imi dau eu seama, Robert lipseste cu siguranta din F1 in 2011, daca nu cumva chiar si-a luat adio de la cariera de pilot de F1. Totul depinde de operatiile viitoare, de recuperare, etc. Daca asa vor sta lucrurile, cred ca Heidfeld si Liuzzi sunt cei care au mai multa experienta si unul dintre cei 2 va fi ales. Personal il prefer pe Heidfeld, imi pare mai serios decat Liuzzi. Renault au nevoie disperata de un pilot care sa poata dezvolta monopostul si cred ca Senna si Petrov inca mai au nevoie de experienta la acest capitol.
    Renault amână numirea unui înlocuitor pentru Kubica
  • Cu bune, cu rele, nimeni nu poate stii ce va urma. Acum imi pare rau ca nu exista clauze in contractele pilotilor prin care sa li se interzica participarea la astfel de evenimente. Dar, daca stau bine sa ma gandesc, daca e sa se intample ceva rau, se poate intampla oriunde pana la urma. Mi se pare putin nedrept pentru Robert, a muncit atata timp in F1 si nu a avut sansa sa prinda o echipa buna la momentul potrivit. Din punctul meu de vedere, citind ceea ce ati scris mai sus, eu cred ca Robert va lipsi in 2011 din F1, tocmai acum cand se pare ca Renault au progresat. Sper din tot sufletul sa se faca bine, sa se recupereze 100% si mai sper ca acest accident sa-i "arate"calea pe care trebuie s-o urmeze. Pacat...
    Kubica, spitalizat după un grav accident suferit în raliuri
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău