• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

321xiorel123

  • Membru din 24.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 236 in total
  • Sunt sigur ca n-am sa fiu bine vazut de niciunul din comentatorii de pe aceasta pagina dar imi voi exprima parerea mea despre Schumy. Nu cred ca a fost un lucru bun aceasta intoarcere a lui in F1 deoarece exista totusi riscul ca in momentul retragerii lui definitive sa constatam ca rezultatele lui nu sunt asa cum ne-am fi dorit noi fani/fosti fani Schumacher. Atunci toti cei ce l-au invins vor rade de el transmitandu-i mesaje inspirate din vorba "daca taceai filozof ramaneai". Si in anii cand era retras din acest sport atunci cand spuneam F1 spuneam Ferrari&Schumacher si il vedeam ca pe un maestru al tuturor pilotilor mai ales ca retragerea a fost una frumoasa si inceputa cu terminarea acelei curse spectaculoase din Brazilia unde a dat lectii multora si si-a aratat marea lui valoare. Prefer sa termin aici si sa spun ca Schumy tot Schumy e dar e cel din 2010 si nu din anii lui de glorie.
    Mercedes GP renunţă la 2010 şi se concentrează pe sezonul viitor
  • In final cine-i vinovat: Bari sau Schumy? Schumy inchidea interiorul iar dupa trecerea de parapet s-a dat intr-o parte deoarece Bari a preferat ca in 2-3zecimi de sec.sa se repeada in el decat sa ajunga cu roata pe iarba. Al cui gest da mai multe semne de criminalitate?
    Schumacher îi cere scuze lui Barrichello
  • Merg pe vorba accea "un shut in f..d un pas inainte" :)) Cam asa arata si situatia de aici: o avertizare, mai mult sacrificiu din partea lui Petrov in F1
    Vitaly Petrov, aproape de o prelungire a contractului cu Renault
  • Daca as face comparatie intre monopostul Red Bull pilotat de tanarul in varsta de 22ani si cel condus de Schumacher la aceeasi varsta cu siguranta as considera mult mai dificil de setat cel a lu' Vettel (comparatie asemanatoare intre un simplu aparat foto ce foloseste filmul si un aparat DSLR unde doar marii profesionisti pot alege setarile potrivite anumitor situatii si a scoate ce-i mai bun din el).Nici eu nu vreau sa grabesc lucrurile dar tin cont de stiinta care se dezvolta iar omul tot om ramane, nu devine un Robocop.
    Vettel: "Am fost adormit, iar asta m-a costat victoria"
  • 49ani-Multi inainte! Legat de Vettel: inainte sa cumpar ceva fac rationamentul intre calitate si pret/cand imi exprim parerea despre un pilot fac rationamentul intre performante si anii de practica. Daca as compara numai performantele din acea cursa as spune ca Vettel e un nimic pe langa Alonso dar tinand cont si de varsta frageda a lu' Vettel prefer sa le propun tuturor sa mai avem "putzintica rabdare"
    Vettel: "Am fost adormit, iar asta m-a costat victoria"
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău