• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

321xiorel123

  • Membru din 24.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 236 in total
  • "dezamagire"
    McLaren: "Nu înţelegem cum funcţionează aripile Ferrari şi Red Bull"
  • Baiete numara pana la 6 sa te mai linistesti si ia un agocalmin sa nu te mai doara capul. Daca verificai mai amanuntit cele doua fraze scrise in ghilimele era explicatia data de Martin Whitmarsh.Poate asa intelegeai ca nu eu sunt bou ci seful britanic pe motiv ca a recunoscut-o cu usurinta si claritate. Iar dejamagirea si dezonorarea multor fani McLaren cu acea afirmatie o consider ilegala doarece in felul asta zeci de mii de fani isi pot indrepta atentia spre alte echipe, insignele sponsorilor de pe monoposturile McLaren vor fi mai putin luate in seama iar clientela lor va avea de suferit. Daca n-ai inteles poti lua si-o lecitina :))
    McLaren: "Nu înţelegem cum funcţionează aripile Ferrari şi Red Bull"
  • "Nu m-as mira ca cei de la Ferrari sa fi "cumparat" oarecum aceste informatii legate de aripa flexibila, intrucat foarte repede s-au miscat." Cineva spunea ca Ferrari n-au fost in stare sa copieze ceva nici de la McLaren si nici de la RBR...Daca s-ar afla ca de fapt ei copiau doua lucruri in acelasi timp cred c-ar fi "rain" pe obrajii celor de la McLaren...inclusiv fanii :))
    McLaren anticipează un weekend dificil în Ungaria
  • "Nici eu şi nici inginerii noştri nu pot explica fotografiile pe care le-am văzut. Este neobişnuit, dar asta se poate întâmpla pentru că nu suntem suficient de inteligenţi." @Prodigy- Ai dreptate!E ilegal: sa concurezi in F1 si sa recunosti in fata adversarilor si a fanilor McLaren ca nu esti inteligent este o bataie de joc,o JIGNIRE a fanilor tai...iar asta e o ilegalitate ;)
    McLaren: "Nu înţelegem cum funcţionează aripile Ferrari şi Red Bull"
  • "Piloţilor noştri li se cere să evite un incident între ei, iar dacă unul dintre ei are şansa de a lua titlul, iar celelalt nu, vrem ca amândoi să acţioneze în interesul echipei fără să pierdem această oportunitate"- vad un rationament corect din partea unuia ce si-a adus aminte de cazul lu' Red Bull.
    Brawn: "Interzicerea ordinelor de echipa este nerealistă"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău