• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

91Schumi06

  • Membru din 30.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 787 in total
  • @ferr, tu ai ramas cu sechele din perioada in care Vettel il facea praf pe Alonso pe unde-l prindea. Noroc ca se retrage si poate te reorientezi si tu catre alte sporturi. In alta ordine de idei, daca nu-i ploaia, e Raikkonen. Acum vad ca sunt unii care nu prea-s de acord cu ordinele de echipa, dar ele sunt necesare. Ar trebui sa fie o noapte lunga la Ferrari, ar trebui sa se discute si Raikkonen sa stie ce are de facut maine. Chiar nu cred ca tre' sa mai asistam la episoade ca cel de la Hockenheim cand el voia musai sa i se spuna sa se dea la o parte din fata lui Vettel.
    Raikkonen, pole position la Monza în fața lui Vettel! Hamilton și Bottas ocupă a doua linie a grilei
  • Pe Hungaroring nu se poate depasi! Chiar nu mai conteaza setarea masinii, maine daca Mercedes intra primii in primul viraj, au dubla realizata. Oricum, se pare ca Vettel a ramas cu niste sechele dupa Hockenheim
    Hamilton, pole position pe ploaie în Ungaria în fața lui Bottas! Raikkonen și Vettel ocupă a doua linie a grilei
  • Mircea, crezi ca noi ne-am bucura daca Ron Dennis ar fi in situatia lui Marchione? Personale, nu m-as bucura nici daca Hamilton sau Alonso ar fi in aceeasi situatie, desi nu-i suport de nicio culoare. Probabil ca Marchione plateste acum in fata divinitatii, dar nu suntem noi in masura sa-l judecam. Cat despre cursa, absolut meritata victoria lui Hamilton. Pana una alta, pe o pista cu conditii mixte ii dadea doua secunde pe tur lui Vettel. E drept ca Vettel n-avea niciun motiv sa forteze, dar asta nu-i o scuza pt faptul ca Hamilton era mai rapid. Daca ne uitam ca din 4 victorii sezonul asta, Hamilton a castigat de doua ori beneficiind si de problemele adversarilor, e clar ca vom mai avea curse cel putin interesante anul asta. Legat de duelul dintre Kimi si Vettel, daca aia de la Ferrari erau baieti destepti, il tineau pe Vettel la 2-3 sec in spate, in conditiile in care oricum Hamilton trebuia sa intre la boxe, ca o facea in 3 tururi, sau in 10, trebuia sa intre. In conditiile astea, i-ar fi dat o sansa serioasa lui Kimi sa termine pe 2, in spatele lui Vettel...asta daca cursa s-ar fi desfasurat normal. In fine, faptele sunt consumate, avem un nou lider, si ce e cel mai important, pare ca avem cel mai disputat sezon din ultimele 5.
    Hamilton produce surpriza: britanicul a câștigat în Germania după ce Vettel a abandonat pe ploaie
  • Mircea, fratele meu, mai exista circuite Mercedes anul asta? Exceptandu-le p-alea Pirelli...
    Vettel, pole position în Germania! Hamilton, locul 14 după o defecțiune tehnică la monopostul Mercedes
  • Bravo, ba! Nu cumva e vina Ferrari ca Hamilton a plecat din grila de parca era pe diesel? Nu e vina Ferrari ca l-a facut si Bottas pe garoi la start? Probabil ca si abandonurile din Austria pot fi puse in carca celor de la Ferrari.
    Mercedes acuză Ferrari de "acte premeditate sau incompetență" după accidentele din ultimele curse: "Tacticile lor sunt interesante"
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău