• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AdyyB

  • Membru din 25.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Numai la Americani e posibil sa-ti fie lene sa apesi un buton pentru a trece din D/S prin N si R tocmai in P, sa impingi lenes de schimbator in sus o singura pozitie in loc de 3, sa nu tragi nici frana de mana si dupa aia sa fii atat de nesimtit incat sa dai in judecata producatorul ca nu-i conceput pentru prosti cand te trezesti ca o ia la vale. Nu stiu unde ne intreptam, eu zic sa dam in judecata toti producatorii de adidasi pentru ca exista posibilitatea sa-ti rupi gatul daca te impiedici cand mergi incaltat, ar trebui sa te avertizeze sonor la borduri...
    Actorul Anton Yelchin (Star Trek) a murit după ce propriul Jeep Grand Cherokee l-a zdrobit de un perete. Mașina se afla pe lista unui recall în service încă neinițiat
  • Personal imi place BMW in general mai mult ca Audi, Mercedes sau Lexus. Directia in care se indreapta in schimb nu o agreez: suspensii din ce in ce mai moi/"premium" (seria 5 si seria 1 cel putin), motoare facute de zici ca sunt gandite de divizia de marketing etc... @dan_grc: ai dreptate cu diferenta mica de putere, putea fi realizata si cu 3 turbine, si cu 2, poate chiar si cu un twin-scroll combinat cu o galerie de evacuare mai desteapta. Cred ca solutia cu 2 turbine ramane cea mai OK, e deja exagerare ca si cu transmisia cu 8 rapoarte. Normele de poluare isi fac simtita prezenta si omoara incet incet fiabilitatea motoarelor termice :) (statistic vorbind, fara nici o referinta la motorul din articol). Singurul lucru bun care-l vad pe la multi constructori e ca incep si ei sa mai taie din greutatea in plus.
    După primul diesel tri-turbo din lume, BMW rupe iar barierele tehnologice: lansează un diesel cvadri-turbo de 400 de cai
  • @Cornel nu ai luat in calcul ca poate fi vorba de un turbocompresor normal care poate fi "ajutat" de un motor electric la turatii joase cand presiunea gazelor de pe evacuare nu e suficienta, eliminand astfel si senzatia de turbo-lag:) Singura problema aici e gradul de complexitate, nu cred ca e cazul sa ne "amintim" de problemele 1.4 TSI cu turbosuflanta si supercharger (no hard feelings 4 VAG, detin G6 fix 2.0TDI CR si sunt in mare parte multumit de el, total impartial vorbind, ma lasa rece "scandalurile televizate"). Decat tri-turbo/multi turbo gen BMW's marketing gimmick e mult mai ok (ca potential grad de fiabilitate) varianta asta + baterie/supercapacitor competent. Luand in calcul cele de mai sus si incercand sa gandesc din perspectiva unui inginer care ar vrea sa-si construiasca singur masina, cu siguranta as alege aceeasi cale de mijloc ca Toyota, motor cu combustie interna optimizat pentru consum, cat mai simplu (fara supraalimentare), si un electric suficient de puternic (cuplu oricand disponibil). Ne place sau nu, tot spre electrice simple ne indreptam, cu sau fara grila de alimentare competenta. Se investeste in prea multe locuri in r&d (pentru baterii si energie alternativa cel putin) sa nu iasa ceva ok in final. Pana si arabii o stiu:) In final, sa fiu on-topic un pic: VW au cam dat-o rau tare de cand cu scandalul asta, acum vor grabi putin ritmul si vor impinge in mainstream tehnologii care nu-si au nici rostul nici locul acolo de gen hibridul asta cu H de la hidos proiectat direct din design doar de dragul de a tine pasul cu atrocitatile pompos prezentate de alte companii, fara nici o valoare economica si care intra in aceeasi categorie de "marketing hypes" ca si tehnologiile din multe alte domenii (spre exemplu rezolutii de 4K pe laptopuri de 15 inch). Culmea, vestea proasta e ca o sa tina! Ar trebui sa multumim cu totii consumerismului imbibat in creierele fragile a multor generatii pentru asta. Pana una alta va urez sanatate la toti si-am fugit!
    Noul Volkswagen Golf 8: prima ipoteză estetică anunță un design asemănător
  • Aia nu e banda de viteza in UK, centrul drumului fiind pe dreapta ca si volanul. Salut.
    La un pas de impact frontal pe autostradă: un englez se întâlnește cu o mașină parcată pe banda de viteză
  • @someone: da, este raspunsul direct al celor de la VAG la A45AMG. Mai mult de atat, Fritz Eichler supervizeaza proiectul (acelasi inginer care a condus echipa de la AMG responsabila de motorul de pe Mercedes). @hazard: exercitiul tehnic e interesant intr-adevar, doar ca pe mine cel putin ma lasa indiferent toata nebuneala asta cu downsizeing-ul. Atitudinea celor de la Mazda in privinta asta mi se pare mai de bun gust, in conditiile in care prefer un motor mare, usor, cu compresie decenta, fara turbo si problemele aferente :) Si cand te gandesti ca totul e datorita metodei de taxare dupa cilindree abordata de lideri incompetenti mai peste tot prin lumea asta... ca mare economie reala nu faci, ba iesi mai rau de 10 ori daca iei in calcul uzura accelerata si costurile de productie ridicate.
    Volkswagen Golf R400 a fost aprobat și este așteptat pe stradă anul viitor
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău