• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AdyyB

  • Membru din 25.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Sigur ca da... si Kia nu ar trebui sa existe in US ca exista Hihihyundai...
    Volkswagen blochează drumul revenirii Skoda pe piaţa din SUA: "Ar fi sinucidere curată"
  • Ma socheaza in ce lume (penibila) traim. Daca eu scriu codul pentru un banal server de filesharing (nu file hosting) si altii il folosesc pentru a facilita distributia de softuri/filme furate sau orice altceva ilegal, nu eu sunt pedepsit de nici o lege din lumea asta, caz penal e ala care incalca copyright-ul si distribuie / tine serverul activ constient fiind de continutul fisierelor... In acelasi ton cu rationamentul lor de lemn toate distributiile de Linux de gen Kali ar trebui sa fie ilegale si sa fie pedepsiti aia care le-au facut pentru teste de penetrare... Asa si cu Bosch, daca vor fi cumva considerati vinovati ar insemna ca sistemul legislativ international e praf si pulbere (oricum e ...). Un alt exemplu din industria auto: Sa zicem ca am o firma de tunning si rescriu un ECU, ii schimb turbina, intercoolerul si-i mai anulez si egr-ul sa fie treaba buna. Bine inteles ca il pun sa semneze ca e de acord cu modificarile tehnice si ca a luat la cunostinta ca masina aia va trebui inspectata de RAR pentru re-omologare individuala. Ala cui i-am rescris softul cu alte valori decat alea de fabrica ajunge la RAR si masina nu e tocmai in nici o norma, diferenta de putere e de peste 50%, franele nu au fost adaptate modificarilor aduse, sasiul e si el vai de steaua lui si in urma unor teste (inexistente de fel) nu rezista la noile modificari in timp asa cum ar trebui. In cazul asta daca ala merge asa pe naspa cu masina si il prinde inspectia pe drum eu sunt ala vinovat ca i-am modificat masina la comanda sau EL?:)) Pana si faptul ca incearca sa-i dea in judecata pe Bosch atata timp cat VW au avut clar acces si capabilitate sa altereze valorile de capul lor e aberant. Singura lor sansa de e sa demonstreze prin documente semnate oficial ca Bosch au primit in scris o cerere cu scopul explicit de a frauda teste de emisii. Sanse ZERO sa se fi intamplat asa ceva atata timp cat VW nu au fost disperati la momentul respectiv.
    Răsturnare de situaţie în scandalul Dieselgate: Bosch, acuzată că a dezvoltat pachetul software pentru păcălirea testelor de emisii
  • Fara 3 conditii electricele (inca) sunt cam degeaba: -supercondensatori in loc de baterii cu minim 300 km autonomie (+platforma foarte usoara ca sa poti realiza asta) tehnologia actuala inca nu permite, iar bateriile cu Litiu nu sunt o solutie de viitor, nici macar alea cu electrolit solid; -pret redus la jumatate (imposibil doar din amortizarea R&D, cel putin opinia mea); -retea actualizata, standardizata si extinsa de distributie a energiei (vorbim aici de o alta revolutie cel putin in productie, dar si in distributia energiei), lucru care se intampla in tarile dezvoltate, insa foarte lent din cauza costurilor exorbitante. Ce vede lumea prin presa cu planuri pana in 2025 sa creasca numarul electricelor etc. sunt aberatii si o sa fie tentative nefericite pentru consumatori de impunere prin proiecte de lege a unor restrictii total eronate din 2 motive: 1: marii poluatori nu sunt masinile, daca vor sa faca ceva ar trebui sa se uite in alta parte in loc sa isi primeasca "fonduri" si sa disimuleze ca ploua... (intr-adevar, in orase foarte aglomerate s-ar merita o incercare de re-orientare a traficului catre metode alternative, nu neaparat masini electrice, asta se intampla deja in multe capitale si sunt de acord). 2: restrictionand mai mult emisiile per producator nu fac decat sa ii forteze sa impinga fiabilitatea in jos (a se vedea materiale "usoare" dar proaste pentru diverse componente, sisteme de recirculare a gazelor care pica de 2 ori mai rapid ca in trecut, filtre DPF care's o prostie ca oricum cand se curata dau inapoi afara 80% din ce au retinut, cutii automate care schimba prea jos si prea des cauzand in timp alte probleme la turbine, volante cu mase duble si diverse subansamble mecanice). Ar fi multe de enumerat dar ma rezum la astea si la faptul ca toate devin din ce in ce mai complexe, iar ca sa pastreze pretul in limitele cerintei devin evident din ce in ce mai proaste. Cum poti spune ca ai facut un lucru bun reducand poluarea pe o parte si dubland-o la productia de piese de schimb, unde chiar exista dar nu e luata in calcul, nu pot sa inteleg decat asumand ca legislatorii in privinta asta sunt niste mitocani atehnici.
    Autonomia nu mai e (neapărat) o problemă: Opel Ampera-e anunță 500 de kilometri cu un "plin" de baterii
  • Asa zic si eu, e imposibil ca un caine sa apese o pedala, un buton si sa traga si de maneta in acelasi timp, e doar o alta americanca la fel ca si restul care au uitat masina in N in loc de P (gen prostul ala care a murit calcat de propria masina) si a dat vina pe micutul animal. Catei la volan si Donald Trump nu au ce cauta decat intr-un comedy show sau la Cartoon Network (daca mai exista), iar astia de peste ocean au de jumatate de secol preponderent cutii automate, poate 90% cu optiune de Neutral si tot nu-s in stare sa le foloseasca. In loc sa dea in judecata producatorii mai bine s-ar plimba doar cu bicicleta prin padure ca nu ar mai fi atatia obezi.
    Se întâmplă în America: doi câini au intrat cu mașina într-un supermarket
  • Ii dau partial dreptate lui Florian... am lucrat cu americani si canadieni si m-am lamurit ca peste 50% din ei au nevoie de explicatii cum sa nu se incalte cu fesul. Cu toate certificarile lor (tehnice) tot spalati pe creier sunt. Drept dovada campania prezidentiala de anul asta e mai trista ca niciodata. Visul lor e sa vegeteze si sa fie hraniti de o masina, iar job-ul lor inseamna sa dea e-mail-uri altora sa le rezolve problemele. Iar cand ceva nu merge in nici un caz nu prostia lor e de vina. Ce pretentii sa mai ai ca nu-s in stare sa utilizeze un produs atat de simplu precum o masina, Sistemul a functionat perfect la ei, la noi mai are timp inca sa-si faca efectul:) Somn usor!
    Mașinile autonome sunt mai iubite decât credem: 73% dintre americani ar renunța la condus
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău