• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • Idee foarte buna. Pot veni cu cateva variante electrice si pot optimiza cateva motoare pe benzina si motorina, iar in felul acesta vor avea o gama simpla si corecta pentru cerere. Desi varietatea este moreu un lucru pozitiv, niciodata nu am inteles marcile cu foarte multe oferte de motorizare apropiata in cilindree sau putere. Creeaza confuzie pentru cumparatori si dilueaza resursele pentru optimizarea motorizarilor curente.
    BMW vrea să renunțe la jumătate din motorizări până în 2025
  • @@Alpine-conversatie lunga, scuze pentru raspunsul kilometric. Daca India o sa depaseasca programul spatial european nu este o surpriza ci un lucrul normal la ce populatie si crestere economica au. Iar franta are program spatial propriu, pe langa cooperarea din cadru ESA. Iar Germania aia pe care o pupa in partea dorsala multi romani nu este peste Franta decat in anumite domenii nu peste tot asa cum crezi tu. P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.
    Prețuri pentru Renault Arkana în România: start de la 24.100 de euro
  • @@Alpine-conversatie lunga, scuze pentru raspunsul kilometric. Daca India o sa depaseasca programul spatial european nu este o surpriza ci un lucrul normal la ce populatie si crestere economica au. Iar franta are program spatial propriu, pe langa cooperarea din cadru ESA. Iar Germania aia pe care o pupa in partea dorsala multi romani nu este peste Franta decat in anumite domenii nu peste tot asa cum crezi tu. P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.
    Prețuri pentru Renault Arkana în România: start de la 24.100 de euro
  • @@Alpine Sigur ca ai partial dreptate si Franta nu este ceea ce a fost. Sigur ca au probleme sociale si economice severe. Si din pacate "invazia" de imigranti este o problema majora pentru ei. Dar Franta in toata istoria ei a fost mereu un butoi de pulbere social ceea ce intr-un fel a fost un lucru pozitiv pentru ca nu a lasat garda jos niciodata. Dar sunt acolo sus cu suisiuri si coborasuri de vreo 2 mii de ani si cum-necum se redescopera mereu. Si problemele alea pe care le ridici sunt existente peste tot-Anglia e plina de indieni, pakistanezi si alti africani, Germania iubita de romani este plina de turci si alte natii mai putin ariene, America este in pragul razboiului civil, asa ca Franta sta la fel de prost ca si restul. Iar dupa cum se mentiona mai sus de cineva ca nu ar vrea sa traiasca in Franta datorita ghetourilor de emigranti, pot sa spun ca nici eu nu as vrea sa locuiesc acolo ci in locurile civilizate din tara aceea care sunt mult mai multe decat suburbiile periculoase. Acum locuiesc in Manhattan si niciodata nu am spus ca nu vreau sa traiesc acolo pentru ca viata in Harlem sau Bronx sau Chicago sau Detroit este foarte periculoasa. Greseala marilor tari a fost ca a permis multor gunoaie de emigranti sa intre la ei si sa inceapa sa faca legea. Alt aspect este cu echipa nationala de fotbal unde, din ura asta romaneasca pentru Franta, toti o numesc Africana. Pai in primul rand nimeni nu se leaga de Olanda sau Anglia unde sportivii negrii fac legea in multe sporturi ori la Germania unde echipa de tenis de masa este 80% din China sau la fotbal unde Ozil, Emre Can, Amin Younes, Kedira, Jamal Musiala sa numesc cativa "arieni" joaca( sau au jucat) fara probleme. Iar faptul ca au castigat competitii majore cu echipa aia de "africani" este meritul lor pentru ca le-a schimbat mentalitatea, le-a oferit o alta infrastructura pentru performanta, deci statul francez a contribuit decisiv la performantele acelea. Daca nu esti de acord cu mine te rog sa imi arati toate echipele africane care au devenit campioane mondiale sau au fost aproape.Iar faza cu Franta fiind tara bananiera, cred ca nu ai notiunea de ceea ce inseamna adjectivul respectiv pentru ca atunci noi am fi in epoca de piatra prin apropriere. Si toata discutia pornind de la ce prost este Airbusul ala ( facut de fapt in mod egal de Franta, Germania, Spania si Anglia). SI faptul ca ne privesc de sus si ne fac tigani ( anumiti nu toata populatia Frantei) este datorat noua in primul rand lasand multe gunoaie sa iasa din tara si sa ne faca de ras. Asa ca este vremea sa ne asumam responsabilitatea modului in care suntem vazuti si tratati in afara cand am "exportat" multe specimene.
    Prețuri pentru Renault Arkana în România: start de la 24.100 de euro
  • @Atr- nu stiu de unde iti gasesti tu informatiile astea dar esti departe de adevar. Franta este singura tara de dimensiuni mai mici fata de colosii mondiali US, Russia, China sau India care produce tehnologii de prima mana in industrii de obicei rezervate pentru cei mentionati mai sus. Franta este una dintre cele mai inovatoare tari din lume care face Germania sa arate ca o tara de mana a doua cand vine vorba de programul spatial sau industria de armament care sunt de fapt indicatorii fortei tehnologice ai unei tari. Sa arunci laturi doar pentru ca tie nu-ti place "Renoul" sau "Pejoul", sau ca in ultimii ani ne-au faccut tigani ( din "meritul" nostru si nici asa nu este o parere colectiva a tuturor francezilor) intr-o tara precum Franta arata o doza mare de supeficialitate.
    Prețuri pentru Renault Arkana în România: start de la 24.100 de euro
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău