Prețuri pentru Renault Arkana în România: start de la 24.100 de euro

de Paul Cosma
Marti, 11.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a publicat lista de prețuri pentru noul Arkana. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de 140 CP și transmisie EDC, cu un preț de pornire de 24.100 de euro.

După ce a deschis lista de precomenzi în data de 27 aprilie, exclusiv online, pe platforma sa de e-commerce, Renault dezvăluie acum prețurile de listă pentru SUV-ul Arkana. 

Noul model vine echipat cu motor E-Tech Hybrid de 145 CP sau pe benzină TCe 140 EDC cu sistem micro-hibrid de 12V. 

SUV-ul coupe este disponibil în versiunile de echipare Zen, Intens și RS Line. Prețul de pornire este de 24.100 de euro pentru varianta cu motor pe benzină TCe de 1.3 litri ce dezvoltă 140 de cai putere și transmisia EDC, în echiparea Zen. 

Prețurile ajung până la 30.500 de euro în cazul versiunii cu motor E-Tech Hybrid de 145 CP și echiparea RS Line. 

Renault susține că tehnologia E-Tech Hybrid poate acoperi până la 80% din timpul de conducere în oraș exclusiv cu energie electrică, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil cu până la 40% față de un motor termic. 

Noul Arkana este disponibil în șapte culori ale caroseriei: Opaque White, Pearl White, Metal Black, Metallic Grey, Zanzibar Blue, Fire Red și Valencia Orange (exclusiv pentru versiunea R.S.

Line). Vor fi disponibile trei tipuri de jante de 17 inch și 18 inch. 

Primele 20 de vehicule comercializate în România au făcut parte dintr-un lot exclusiv, care a acoperit toate versiunile de echipare si motorizările disponibile, dar cu o serie de dotări suplimentare speciale. Toate cele 20 de unități au fost deja vândute. 

VERSIUNI
NIVEL DE ECHIPARE
(Preț euro, cu TVA)
Motor
 ZEN
INTENS
RS LINE
Benzină 1.3 TCe 140 EDC 
24.100
26.300
28.700
Benzină 1.6 + Electric (E-Tech 145)
25.900
28.100
30.500

Via Renault

Comentarii (19)

  • Tom-Macaragiu
    "micro-hibrid de 12V",daca stau stramb si gandesc drept,microhibrid era si Dacia lu' tataia din 70,mai putin iarna cand lua bateriade 12v cu el in casa.
    30 6
  • netam-nissan
    ei, v-ați lămurit pe ce platformă vine la noi? B, B0 sau B0Uleană?
    niște guri rele ziceau că va sta oricum mai mult pe platforme de tractare spre servis dar nu cred asta fiindcă Lego folosește plastic durabil pentru E-Tech.
    36 8
  • Să cumperi versiunea simplă, la diferenţa de preţ aşa mică, e o pierdere

    Aia cu 80% din oraş electric e cam vrăjeala, are multe steluţe, să zic aşa.

    Unde este versiunea PHEV ?
    10 17
  • https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-renault-e-tech-hybride-premiers-problemes-et-correctifs-10606404.html
    ...e într-adevăr lista cam lunguiață :-) a hibelor E-Tech-ului cu craboți, roboți etc.

    @Edikkk: Doar Captur + Megane E-Tech Plug-in (160 CP ambele) sunt PHEV, Arkana preluând sistemul de 140 CP de pe Clio, mai simplu și clar mai ieftin de produs.
    Ar fi binevenit poate un nou material AM (pe lângă cel cu ”inspirația Lego”, f. bun) pe tema diferențelor între sistemele Renault.
    Aș încerca să te luminez chiar eu, dar mi s-a descărcat bateria. :-) Bzzzz-trosc.
    22 1
  • Norocul francezilor(si al nostru) e ca nu-si construiesc(singuri) avioanele precum isi construiesc masinile,desi,am auzit un pilot de Airbus ca nu-i intrau reversoarele din prima,mai intai trebuia sa-i dea un pic in fata,ii mai fila o fulie la aterizare,avea mereu becul de la dpf de la turbojet aprins iar pe Aeroportul International de la Titu,la o luna dupa revizie,ii batea iar un pivot.
    13 10
  • Am înţeles, mulţumesc Kiro!
    6 1
  • @Atr- nu stiu de unde iti gasesti tu informatiile astea dar esti departe de adevar. Franta este singura tara de dimensiuni mai mici fata de colosii mondiali US, Russia, China sau India care produce tehnologii de prima mana in industrii de obicei rezervate pentru cei mentionati mai sus. Franta este una dintre cele mai inovatoare tari din lume care face Germania sa arate ca o tara de mana a doua cand vine vorba de programul spatial sau industria de armament care sunt de fapt indicatorii fortei tehnologice ai unei tari. Sa arunci laturi doar pentru ca tie nu-ti place "Renoul" sau "Pejoul", sau ca in ultimii ani ne-au faccut tigani ( din "meritul" nostru si nici asa nu este o parere colectiva a tuturor francezilor) intr-o tara precum Franta arata o doza mare de supeficialitate.
    12 5
  • @alpine77
    Franta este o tara africana bananiera in pragul unui razboi civil,cu FOARTE mult mai murdara si periculoasa decat Romania,"cersetorii din est". Am vazut-o nu doar in partile turistice,ii invit pe toti s-o vada inainte sa comenteze. E o tara falimentara,tinuta de mana sa nu se afunde mai tare in groapa si de Germania care e peste ea la toate capitolele. N-am zis-o eu,vezi c-a aparut a doua scrisoare chiar ieri din partea unor generali francezi.Nu mi-ai zis,instalatia electrica la ATR e la fel ca aia de la Renault? Sa stiu daca ma mai sui in avion!!Iar programul spatial european, cred ca si India o sa ne ia fata in 10 ani,aia de si-au carat primul satelit la rampa de lansare cu caruta!ps. Ce mai fac vestele galbene? Ultima oara sarisera de 25mori cand am verificat si nu stiu cati raniti cu ochii scosi,5 fara maini,"10 august romanesc". De fapt,despre care Franta vorbim? Nu mai e de mult!PSs. Mai aveai sa spui de Franta si cat scoate la hectar.
    10 8
  • Ma repet, dar asta este
    @Alpine
    Eu nici nu as mai folosi numele de Franta, pt ca ea nu prea mai exista. E o corcitura de tara plina de indivizi condusi de burta, lene si comfort, fara repere istorice, morale si culturale. O tara rasista pana in maduva oaselor cand vine vorba de est europeni, pe care nu ii poate suporta penru ca-s mai buni ca ei cam la tot. Si pentru ca sufera de complexul inferioritatii alege ca mecanism de coping focusarea fortata a unor trasaturi ca empatia si altruismul pe popoare net inferioare lor, a caror dezvoltare stiu oricum ca are o limita. In felul asta arata cat de milosi sunt dar si cum ei sunt inca un exemplu pt ceilalti. Franta e o colonie a propriilor colonii, un cocktail intercultural esuat, in fruntea careia sta o marioneta globalista pe nume Macron, a carei mimica faciala se inscrie mai degraba in tipologia retardului infantil, decat in cea a unui lider. Iar prajina ofilita si botoxata de langa el nu e mai prejos.

    In fine, daca ar fi sa aleg o tara din vest unde sa stau permanent, Franta nici nu ar fi pe lista. Niste aroganti, rasisti la baza, un stat hipercentralizat, dar care a pierdut legatura cu realitatea dovada fiind ghetourile marilor orase unde ai impresia ca esti in Kabul sau mai stiu eu ce alta cloaca sinistra.
    9 9
  • unsirb
    @Ma repet, dar asta este

    La fotbal nu-s mai buni est-europenii decat francezii, doar zic. Or mai fi si altele?
    1 6
  • @unsirb
    Europenii nativi lucreaza mai mult cu creierul decat cu muschii,d'aia echipa nationala a Frantei e atat de buna,unii dau cu piciorul in basica,altii mai joaca un sah dupa ce mai scriu o carte.
    3 3
  • unsirb
    Deci la sah si la scris carti ii batem, am inteles. Mai ca nu mi-as fi dat seama cat de bine stam la intelect, traind aici de 30+ ani.
    2 3
  • @unsirb
    Ma refeream strict la cum arata echipa nationala a Frantei,pun pariu ca esti in tema,daca nu,google image! Oricum,mare mandrie, sa fii bun la fotbal...
    3 1
  • unsirb
    Da, stiu foarte bine cum arata nationala Frantei, m-ai nimerit aici. Este o mandrie, sa stii. Noi nu avem cum sa cunoastem sentimentul, pentru ca nu suntem si, obiectiv vorbind, nu am fost prea buni niciodata. Uite, croatii au jucat ultima finala de Mondial (chiar cu francezii, intamplator), ei ar sti una-alta sa ne zica pe aici prin Est. In rest, ca suntem pe un site de masini, ce marci est-europene dau fum celor frantuzesti? Mie nu-mi vine niciuna in minte :) Dar o fi cum zici tu si sunt invidiosi pe noi, nu am trait in Franta, deci nu as putea sa infirm.
    3 9
  • @@Alpine Sigur ca ai partial dreptate si Franta nu este ceea ce a fost. Sigur ca au probleme sociale si economice severe. Si din pacate "invazia" de imigranti este o problema majora pentru ei. Dar Franta in toata istoria ei a fost mereu un butoi de pulbere social ceea ce intr-un fel a fost un lucru pozitiv pentru ca nu a lasat garda jos niciodata. Dar sunt acolo sus cu suisiuri si coborasuri de vreo 2 mii de ani si cum-necum se redescopera mereu. Si problemele alea pe care le ridici sunt existente peste tot-Anglia e plina de indieni, pakistanezi si alti africani, Germania iubita de romani este plina de turci si alte natii mai putin ariene, America este in pragul razboiului civil, asa ca Franta sta la fel de prost ca si restul. Iar dupa cum se mentiona mai sus de cineva ca nu ar vrea sa traiasca in Franta datorita ghetourilor de emigranti, pot sa spun ca nici eu nu as vrea sa locuiesc acolo ci in locurile civilizate din tara aceea care sunt mult mai multe decat suburbiile periculoase. Acum locuiesc in Manhattan si niciodata nu am spus ca nu vreau sa traiesc acolo pentru ca viata in Harlem sau Bronx sau Chicago sau Detroit este foarte periculoasa. Greseala marilor tari a fost ca a permis multor gunoaie de emigranti sa intre la ei si sa inceapa sa faca legea. Alt aspect este cu echipa nationala de fotbal unde, din ura asta romaneasca pentru Franta, toti o numesc Africana. Pai in primul rand nimeni nu se leaga de Olanda sau Anglia unde sportivii negrii fac legea in multe sporturi ori la Germania unde echipa de tenis de masa este 80% din China sau la fotbal unde Ozil, Emre Can, Amin Younes, Kedira, Jamal Musiala sa numesc cativa "arieni" joaca( sau au jucat) fara probleme. Iar faptul ca au castigat competitii majore cu echipa aia de "africani" este meritul lor pentru ca le-a schimbat mentalitatea, le-a oferit o alta infrastructura pentru performanta, deci statul francez a contribuit decisiv la performantele acelea. Daca nu esti de acord cu mine te rog sa imi arati toate echipele africane care au devenit campioane mondiale sau au fost aproape.Iar faza cu Franta fiind tara bananiera, cred ca nu ai notiunea de ceea ce inseamna adjectivul respectiv pentru ca atunci noi am fi in epoca de piatra prin apropriere. Si toata discutia pornind de la ce prost este Airbusul ala ( facut de fapt in mod egal de Franta, Germania, Spania si Anglia). SI faptul ca ne privesc de sus si ne fac tigani ( anumiti nu toata populatia Frantei) este datorat noua in primul rand lasand multe gunoaie sa iasa din tara si sa ne faca de ras. Asa ca este vremea sa ne asumam responsabilitatea modului in care suntem vazuti si tratati in afara cand am "exportat" multe specimene.
    8 4
  • @@Alpine-conversatie lunga, scuze pentru raspunsul kilometric. Daca India o sa depaseasca programul spatial european nu este o surpriza ci un lucrul normal la ce populatie si crestere economica au. Iar franta are program spatial propriu, pe langa cooperarea din cadru ESA. Iar Germania aia pe care o pupa in partea dorsala multi romani nu este peste Franta decat in anumite domenii nu peste tot asa cum crezi tu.
    P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.
    9 4
  • @@Alpine-conversatie lunga, scuze pentru raspunsul kilometric. Daca India o sa depaseasca programul spatial european nu este o surpriza ci un lucrul normal la ce populatie si crestere economica au. Iar franta are program spatial propriu, pe langa cooperarea din cadru ESA. Iar Germania aia pe care o pupa in partea dorsala multi romani nu este peste Franta decat in anumite domenii nu peste tot asa cum crezi tu.
    P.S. Si daca ar fi sa vad cat scot ei la hectar sunt convins ca sunt si peste noi si peste iubitii tai germani.
    5 4
  • Jorj daciotul pragmatic
    Mie chestioa asta cu micro-hibrid de 12 volti, doar pentru ca masina are start-stom mi se pare o mare magarie de marketing. Poate fraiereste cativa naivi cum ca masina ar fi hobrod dar in general produce doar dezgust celor care au o minima intelegere tehnica. Nu cred ca gresesc prea mult in aceasta opinie personala.
    5 0
  • Jorj daciotul pragmatic
    Mie chestia asta cu micro-hibrid de 12 volti, doar pentru ca masina are start-stop, mi se pare o mare magarie de marketing. Poate fraiereste cativa naivi cum ca masina ar fi hibrid dar in general produce doar dezgust celor care au o minima intelegere tehnica. Nu cred ca gresesc prea mult in aceasta opinie personala.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru