• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • O masina foarte interesanta care promite mult. Deja are o identitate vizuala foarte buna in "marea" de super/hyper masini aparute peste noapte. Iar faptul ca a avut deja tatonari si colaborari cu marci de prestigiu inseamna ca multi au vazut ca este si tehnologic de luat in seama. Sper casi produsul final sa aiba aceleasi argumente pro, precum si conceptele prezentate.
    Versiunea de producție a lui Rimac C_Two debutează în 1 iunie cu un nume nou
  • Cel mai frumos model Lexus facut vreodata ( coupe-ul este si mai reusit). In opinia mea, cel mai frumos interior de asemenea la ora actuala, clasic, simplu si ergonomic. Am vrut sa o cumpar de prima oara cand am vazut-o atat de tare mi-a placut. In realitate este si cel mai reusit model din prisma integrarii grilei clepsidra care chiar arata bine pe acest model. Sincer nu am gasit nici un lucru negativ la LC500.
    Test extrem pentru Lexus LC Convertible: după 12 ore la -18 grade Celsius, cu plafonul coborât, a funcționat perfect
  • @ Johhny- Prin gama mai redusa m-am referit la Alfa care ar trebui sa aduca doar cateva modele (4-5), nu multe, mai putine decat BMW pentru a fi dezvoltate bine si a investi banii cu cap fara a se intinde mai mult decat trebuie. Si nu ma refer la gama actuala care este aproape inexistenta, nu mica.
    Șeful Stellantis promite investiții în toate mărcile din Grup, inclusiv Alfa Romeo și Lancia, în următorii 10 ani
  • Pacat de Espace in forma (inca) actuala. Este o alternativa la toate SUV-urile de pe piata, facuta cu stil si gust. Nu am absolut nimic cu SUV-uri dar parca toti merg catre o gama in care toate masinile sunt la fel. Espace este ( era) diferit.
    SURSE: Renault pensionează actualele Scenic și Espace, dar denumirile vor fi folosite pentru alte modele
  • Cele 2 marci nu ar trebui abandonate sub nici o forma. Au istorie, traditie si un pedigree cum putine alte marci au. Ar putea relansa Lancia ca o marca sportiva cu preturi undeva sub Porsche (ceva gen Alpine) iar Alfa poate "duce" imaginea unei marci lux "entry level" cu valente sportive ( ceea ce au si facut deja). Cred ca pot fi o alternativa solida la ceea ce ofera BMW, iar o gama mai redusa, dublata de o imagine mai "exotica" ar putea readuce succesul inapoi. Eu unul am incredere mare in Tavares si inteleg ca nu poate schimba totul intr-un timp scurt, tocmai datorita situatiei financiare a grupului. Dar, daca nu se vor ivi certuri intre marcile grupului, cred ca vom avea o forta majora pe piata in urmatorii 5-10 ani.
    Șeful Stellantis promite investiții în toate mărcile din Grup, inclusiv Alfa Romeo și Lancia, în următorii 10 ani
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău