Test extrem pentru Lexus LC Convertible: după 12 ore la -18 grade Celsius, cu plafonul coborât, a funcționat perfect

de Alexandru Monenciu
Vineri, 28.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus LC Convertible a avut parte de un test extrem. Mașina a fost închisă într-o cameră climatică, la -18 grade Celsius, pentru 12 ore. Mai mult, plafonul a fost coborât în tot acest timp.

Constructorul japonez de automobile a lansat versiunea decapotabilă a modelului LC în urmă cu doi ani, în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

În timpul testelor, prototipurile au fost supuse unor încercări dure, în special plafonul retractabil din material textil care a fost închis/deschis de nu mai puțin de 18.000 de ori. Acum, însă, Lexus i-a mai pregătit o probă extremă noului LC Convertible.

După ce a stropit-o cu apă, mașina a fost introdusă într-o cameră climatică la -18 grade Celsius, timp de 12 ore. Și nu oricum, ci cu plafonul coborât, pentru a expune și habitaclul la această temperatură.

Ca și cum nu era de ajuns, pilotul de teste Paul Swift a condus apoi mașina pe un traseu din cadrul complexului Millbrook din Marea Britanie. Și totul a funcționat perfect, după cum notează cei de la Lexus.

Constructorul japonez de automobile a publicat chiar și un clip video care arată toată aventura pe care a trăit-o acest LC Convertible.

via Lexus

Comentarii (12)

  • mircea badea
    draguta..totusi nu se duc garniturile etc daca e uda/inghetata?

    si de ce nu e plug-in macar?
    18 8
  • Posesor
    La - 30 nu mai functioneaza, de ce au testat-o doar la - 18?
    Displayurile la NX, RX, LS, LC, nu functioneaza nici la +20. M-am saturat sa tot vb la service la Buc. Stiu ca exista o pb si trebuie schimbate, dar cauta motive sa te scoata din garantie.
    20 2
  • Și ce ar fi trebuit să se întâmple?
    De parcă plafonul ăla de pânză ar conta la -18 grade. Cu plafonul ridicat probabil or fi -15 grade în interior. Păi, la -15 grade și o Dacie 1300 se comportă normal.
    21 1
  • Un test adevarat ar fi fost cu Edikk înăuntru la -18 grade, dar așa nu-i văd rostul.
    22 4
  • Degeratu'
    Mă așteptam ca la temperatura aceea grila să se contracte. Oare la noul BMW frumoasa grilă are aceleași proprietăți? Adică la rece rămâne tot mare?
    14 2
  • Cel mai frumos model Lexus facut vreodata ( coupe-ul este si mai reusit). In opinia mea, cel mai frumos interior de asemenea la ora actuala, clasic, simplu si ergonomic. Am vrut sa o cumpar de prima oara cand am vazut-o atat de tare mi-a placut. In realitate este si cel mai reusit model din prisma integrarii grilei clepsidra care chiar arata bine pe acest model. Sincer nu am gasit nici un lucru negativ la LC500.
    21 2
  • Bravo AM. Păcat de lista de comentarii, ce era mai constructivă (cu muuuuuult timp in urmă).
    18 20
  • @frank
    Lista? Sectiune vrei sa spui,dar nu reusesti. Da,habar n-aveam cat suntem de norocosi ca mai scrii si tu pe aici.
    16 7
  • @tatraurs
    in caz ca nu stii la ce se refera M_Frank, afla ca tu esti principala cauza a decaderii acestui site si mai ales a sectiunii de comentarii, pe care ai facut-o praf impreuna cu dementul celalalt. na, acum poti sa fii si tu mandru de ceva.
    7 19
  • @12:04
    Numere,spala-ti gumarii ca intri cu tarana in sectiunea cu comentarii!
    20 6
  • Mafănele, de ce te fereşti să mă nominalizezi??? Cine este “celălalt”?
    Ah, da, nu-mi spune: până şi nick-ul meu îţi repugnă, astfel că ai avea oroare să te “murdăreşti” pronunţându-l.

    Of-of, măi-măi! Ce mironosiţă masculină te dovedeşti…Dar poate îţi aminteşti şi de străvechea meteahnă stalinistă a ţapului ispăşitor. Adaptată “în context”, încerci să ne scoţi vinovaţi pe mine şi pe Tatra.

    Pretene, te asigur de un lucru cert: în timp, calitatea acestui site a scăzut oricum, INDIFERENT/INDEPENDENT de prestaţia cititorilor săi!!! Cu alte cuvinte, vremile (apud Kiro/Netam) se repercutează năvalnic asupra oricărui domeniu/aspect existenţial. Ce să ne mai mirăm că s-a prăbuşit (nu cu ecouri, ci înăbuşit, discret, silenţios, gradat…) ditamai civilizaţia occidentală [care se întinde(a) de la Urali până la coasta nord-americană a Pacificului] ? Hiperbolic, diamantul (oricât de dur, consolidat în/de istorie) s-a sfărâmat, fiecare bucată continuând să strălucească, dar întregul nu mai există şi nici nu va fi vreodată reconstituit/reconstruit…

    În fond şi la urma urmei, de ce ţi se pare că tu (şi arhiobişnuitele tale identităţi-gârlă) nu exerciţi absolut niciun efect nefast??? Ia sileşte-te la o minimă introspecţie, măi băiete! Astfel, întreabă-te, la modul cel mai responsabil, ce să înveţe generaţiile (cele mai) tinere de la tine/voi/tine (sic!) ? Despre “NSUdi” ? Despre “Nissan GT” ? Sau poate despre “BMW jerks” 24 de ore pe zi, uneori şi noaptea (în conformitate cu U.M.S.I. uzată de Mitică Dragomir).
    Ah, uitasem: primordial despre urşii care tuşesc non-stop din cauză că nu vor să renunţe odată la ţigaretele marca Diesel.
    13 7
  • @inexopix
    ce rost are sa te mai nominalizez?? am zis deja dement, se stie clar ca e vb de tine.

    bine macar ca te-ai simtit si te-ai ridicat in picioare.

    PS: da, imi repugna tot ce tine de tine
    1 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru