• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @vianu- de fapt Renault au pachetul majoritar in Nissan si ar fi putut la fel ca si alte achizitii in lumea auto sa controleze direct Nissan, dar au inteles ca japonezii sunt o natie mandra si diferita totodata ca si civilizatie. Atunci au infiintat Alianta cu sediul in Olanda pentru a superviza actiunile ambelor marci. Dar au fiecare destula libertate pentru a isi incheia tranzactii sau cooperari cu alte marci. In linii mari Nissan apartine de Renault direct dar "mariajul este controlat de o a treia entitate care are sediul in Olanda.
    Mitsubishi ar putea colabora cu Nissan pentru dezvoltarea unui model de clasă medie
  • @Vianu-de acord cu tine.. @ LauCalin-alianta nu are "o limuita" ci mai degraba Renault a invatat din multele greseli facute de alte asocieri si isi respecta partenerul fara isi arata muschii. Tehnologiile sunt toate commune dar sunt folosite unde au relevanta, de aceea vezi anumite doar in Europa or Japonia. or America. Dar cand vine vorba de negocieri, intelegeri ambele isi fac strategiile si independent pana la un punct. Si Vianu are dreptate, Mitsubishi are mai mult de castigat fiind asociat cu numele Nissan decat cu Samsung pentru ca pe pietele unde ei reprezinta ceva Nissan inseamna ceva.
    Mitsubishi ar putea colabora cu Nissan pentru dezvoltarea unui model de clasă medie
  • Daca revine si Ford in F1 am aa in sfarsit toti cei care stiu sa construiasca motoare pentru aceasta competitie. Revenirea Honda este un lucrupozitiv si am incredere ca daca regulile se vor indrepta in directia corecta atunci vom avea din nou un spectacol interesant. Bravo Mercedes pentru un motor si o integrare in sasiu foarte bun dar a nu se uita resursele imense si timpul e dezvoltare mult mai lung decat oricare alt constructor. Inghetarea imediata a motoarelor a fost o foarte mare greseala si sincer nu stiu cum o sa fe reparata fara a gresi fata de Mercedes(ei au jucat dupa reguli), spectatori(care nu au nici o vina si totusi vor spectacol) sau ceilalti motorist care isi strica imaginea datorita unor reguli stupide.
    Versiunea iniţială a motorului Renault pentru 2015 nu va aduce îmbunătăţiri majore
  • @Mclaren_Mircea_1984- Singura observatie pertinenta, corecta si logica la acest articol. Nu sunt de acord cu majoritatea postarilor tale(in fine fiecare avem opinia noastra) dar astazi ai facut un comentariu de nota 10.
    Mercedes şi Renault au încheiat un acord pentru a bloca dezvoltarea nelimitată a motoarelor
  • Cel mai bine ar fi sa li se dea un prag de buget( adica maxim poti cheltui sa zicem 50mil pe an) si in limitele unor parametrii prestabiliti (cilindree, consum) sa poti sa dezvolti ce motor vrei. Vreau sa vad Ferrari cu V12, Renault cu V10, Honda cu V6, etc...
    Red Bull propune revenirea la motoare V8 de 2.4 litri
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău