• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • Nu inteleg toate certurile astea fara sens si argumente pe masura. De ce tebuie comparata Toyota cu alte marci? Toyota cred ca trebuie vazuta prin prisma scopului cu care sunt construite diversele lor modele. Toyota este unul din pilonii importanti ai industriei auto si are multe merite dar si defecte ca de altfel mai toate marcile. Nu va putea fi comparata cu BMW( aici ma refer strict la Toyota ca marca nu la concern) sau Audi sau Volvo pentru ca nu e gandita sa fie concurenta pentru marcile enumerate mai sus. Toyota este strict o alternativa logica (una dintre cele mai logice) pentru un mijloc de transport. Cu cateva degete peste strictul necesar dar pana la marcile care ofera emotii si pasiuni auto mai este foarte mult ...sau foarte putin pentru ca nu cred ca ii intereseaza acest lucru. Fara sa sune a critica( din contra) , oricand I-as cumpara mamei mele sau matusii mele o Toyota. As fi cu constiinta impacata ca ar avea o masina perfecta pentru ele: durabila, sigura si fara ai aduce mari batai de cap. Dar acolo Toyota isi sfarseste sensul. Daca vrei emotie , pasiune, senzatii(si de multe ori dureri de cap) te uiti in alta parte. Nici un om sanatos la cap nu va vizita un dealer Toyota si unul BMW in aceeasi zi( a se citi ca nu sunt fan BMW sau masini germane-imi plac toate masinile bine facute indifferent de pe ce continent sau tara vin). In ceea ce priveste fiabilitatea Toyota (care este una dintre cele mai bune desi se bate muuuult prea multa moneda pe ea) trebuie tinut cont si de grupul demographic de oaeni care o cumpara. Toyota si Lexus se adreseaza unei paturi sociale cu varste destul de ridicate iar folosirea masinilor si intretinerea este facuta cu mai mare grija. Am lucrat pentru Nissan USA si am avut acces la toate statisticile de marketing de aici deci nu vorbesc din auzite. De altfel cine a fost in US poate sa spuna ca daca opresti langa o Toyota (si Lexus intr-o masura mai mica) vei vedea persoane trecute de prima tinerete care le folosesc. Scion a fost gandita special pentru a atrage tineretul si se vede ca au un design frumos si tineresc, spre deosebire de Toyota. Lexus este un produs formidabil dar in partea de sus a gamei(in special LS) dar catre gama entry nu mai au asa cautare. Sper ca o sa gaseasca ingredientul X care sa-i ajute sa se bata si din punct de vedere al designului cu celelalte marci premium pentru ca tehnologic si calitativ sunt foarte sus. Revenind la Toyota strict atata timp cat vor face masini robuste si bine inchegate vor avea vanzari mari desi nu ofera emotional. Si poate asta si vor...
    Preţuri noua Toyota Corolla în România: de la 16.110 euro pentru versiunea pe benzină de 99 CP
  • @Andy- de accord cu tine in mare cu exceptia ultimei fraze. Dacia este unul dintre cei mai mari piloni ai PIB-ului Romaniei. Atata timp cat o fabrica este intr-o anumita tara, aceasta va contribui atat direct cat si indirect la PIB-ul tarii respective. Este o marja de profit care intra in buzunarul firmei mama de asemenea dar o cota importanta intra si in PIB. Fara Davia , Romania era si mai in groapa decat este.Daca nu ma insel Dacia adduce a doua cea mai mare suma in PIB-ul Romaniei.
    PREVIZIUNI: Producţia auto din România o va depăşi pe cea din Italia în 2013
  • Sunt fan Renault de cand ma stiu dar pot spune ca de la generatie la generatie BMW creste in ochii mei. Cu exceptia 5-ului lui Bangle de acum cativa ani care a avut un design discutabil imi place directia in care merge BMW. O masina care se "simte" din ce in ce mai bine inchegata si echilibrata. In trecut vedeam BMW ca pe un sedan sau un coupe onest dar nimic mai mult. Acum cand il conduci sau stai in el se simte mai exclusiv si anumite modele chiar tind catre un statut de cult in segmental lor. In SUA, cu exceptia Infiniti G35(G37 a mers un pic inapoi) seria 3 nu a avut concurenta, fiind privit ca si tinta premium in segment. Nu cred ca au inceput sa copieze pe nimeni, din contra, cred ca si-au gasit un limbaj de design foarte bun in care au nevoie doar de evolutie nu de revolutie.
    BMW Seria 4 Coupe: urmașul lui Seria 3 Coupe se prezintă
  • @Andy-Cred ca cel mai important lucru e ca 354 de romani vor avea de lucru si mai revitalizeaza un pic zona care nu o duce prea bine. Restul depinde de noi(sau mai bine zis de ei) sa demonstreze ca pot face lucru de calitate fara a fi comparat cu chinezarii. Asa ca fiecare inceput reprezinta o sansa sa aratam ca putem mai mult decat imaginea pe care o avem acum.
    Codlea: Investiţie de 20 milioane de euro într-o fabrică de componente Maserati
  • Strandul de acolo mi-a facut copilaria frumoasa. Toata vara eram acolo. Ce atmosfera era! As da orice sa ma pot intorce in timp sa mai merg acolo asa cum era odata. Cateodata mergeam prin padure , peste deal-cam in 40 min erai acolo . Era vremea cand credeam ca tot ce imi doresc de la viata o sa se si intample:))
    Codlea: Investiţie de 20 milioane de euro într-o fabrică de componente Maserati
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău