• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • M-am nascut la Codlea si am terminat liceul acolo. Strand ca acolo nu am vazut nicaieri unde am fost. Ma mira faptul ca sti de Codlea:)))
    Codlea: Investiţie de 20 milioane de euro într-o fabrică de componente Maserati
  • @Cristi-Sunt convins ca sunt destule persoane de calitate cu care poti discuta. Problema e ca masinile sunt ca femeile din multe puncte de vedere. Daca ne-ar place la toti acelas tip de femeie, ce s-ar intampla cu celelalte?Iar daca iti iei una de nevasta si altuia nu-I place mai bine ar tacea pentru ca daca o critici iese cu scantei.Ideea e ca trebuie inteles ca masinile pot fi un subiect la fel de personal ca si anumite lucruri mult mai importante, cel putin pe hartie. Iar in alte cazuri experientele pot fi de ordin subiectiv. Iti dau un exemplu: prin '94 una din primele masini pe care le-am avut a fost un Audi Coupe Quattro. La un moment dat am avut o problema minora si un "mecanic" a bagat un levier in baia motorului si mi-a ars aprinderea. De atunci, masina aia nu a mai fost niciodata la fel. La vremea respectiva o piesa Bosch m-a costat 700DM ceea ce era enorm. Si asa a fost o reactie in lant ce m-a facut sa ma stramb de cate ori aud de Audi. Dar Coupe Quattro este o legenda, iar Audi este o marca demna de respect asa ca daca as raporta strict povestea mea la calitatea Audi asa ajunge la "Urzica". De asemenea am prieteni care conduc diferite masini si indifferent daca se numesc Mercedes sau BMW sau Daihatsu, sunt din ei care nu au probleme si sunt altii care le injura in fiecare zi. Dar ca o constatare vezi ca iti iei atatea manutte rosii cand zici ceva rau de Renault , ceea ce inseamna ca sunt multi care au si iubesc aceste masini. Deci s-ar putea sa fi unul din nefericitii care au nimerit o "lamaie"(toate marcile au o mica rata de "lamai" mai ales modelele care sunt vandute in cantitati mari). Iar ca sa-ti raspund la intrebarea cu "Motorul Anului" pot sa iti spun ca sunt doua aspect. In primul rand premiul se acorda in principal pentru inovatie, iar unele prind altele nu. Sunt lucruri de care se tine cont la acordarea premiilor care arata bine pe hartie dar la care se renunta ulterior. Fara a stirbi din meritele castigatorilor sau celor care incearca lucruri noi, pot spune ca nu inseamna ca daca un motor nu este conceput cu ceva revolutionary in el nu este bun. Din contra, cunosc o gramada de motoare robuste si fiabile care nu au luat niciodata nici un premiu si de asemenea sunt motoare laudate care ulterior au avut o gramada de probleme. Si expunerea conteaza- cu cat un motor este present pe mai multe piete cu atat sansa sa ajunga in atentia expertilor este mai mare. Fiind limitat la o anume zona nu ajuta deloc. Am avut o Laguna 1 cu care nu am avut probleme deloc iar cand am plecat din tara le-am lasat parintilor mei o Laguna 2 (cu care au fost ceva probleme dar din vina lor-in Romania se merge la doctor cand nu mai respiram iar masina ajunge la service cand nu mai porneste sau ceva se rupe). In final vreau sa-ti spun ca imi doresc ca toate marcile sa fie din ce in ce mai bune pentru ca asa se "imping" una pe alta in fata. Iubesc Renault de cand eram foarte tanar dar nu imi doresc ca sa fie una dintre cele mai bune marci dintre cele rele ci una dintre cele mai bune dintre cele bune.
    Carlos Tavares: "Laguna are nevoie de mai multă emoţie"
  • @Mmmda-fara sa fiu rautacios cred ca stiu foarte bine istoria Renault si Renault Sport. Nu inteleg ce vrei sa spui ca sunt in umbra. Umbra cui? Daca fiind unul dintre numele importante in F1, implicat in motorsport la aproape toate nivelel, avand cel mai bun sistem de recrutaere si formare a tinerilor piloti, fiind principalul pilon in anticamera F1 si FIA GT inseamna ca sunt in umbra, atunci mai toate marcile sunt in intuneric rau de tot:)) @Cristi-Sunt multe marci foarte bune nu numai Renault, dar fiecare se potriveste unui uanume tip de persoana. Dar aici este un articol despre Renault si tu esti cel care vine si arunca cu noroi in aceasta marca nu invers. Cand nu imi place ceva o tin pentru mine pentru ca probabil sunt personae care gandesc diferit si nu e frumos sa faci asa.Asa ca lasa-ne pe noi astia cu Renault sa discutam despre ce ne place si totul o sa fie OK. @mntsn-Boxster are garda la sol destul de joasa iar S are o suspensie si mai rigida decat modelul de baza. Pe mine nu m-a deranjat asta ci faptul ca scaunele sunt foarte jos si daca trebuie sa intri si sa iesi de cateva ori parca mergi la gym. Spider a fost si mai extreme iar faptul ca nu a avut nici parbriz la inceput nicidecum acoperis a contat la vanzari dar l-am condus si iti spun ca era fantastic. Avea motorul de pe Clio Williams de 150 de cai dar era foarte usor si incredibil de manevrabil. Am ratat ocazia sa cumpar unul cand era mai rezonabil ca pret si acum au inceput sa fie foarte scumpe(cand le gasesti).
    Carlos Tavares: "Laguna are nevoie de mai multă emoţie"
  • @mntsn- Este frumos ca au mai disparut din cei care vorbeau numai de "petarde" si gunoaie" la adresa oricarei marci care nu le este pe plac. Nu am prea mult timp in general, dar despre masini imi pot face timp sa discut pentru ca sunt lucrurile care imi plac cel mai mult in viata. Apropos de timpii pe nurburgring diferenta este de secunde nu de sutimi:) In ceea ce priveste Boxsterul S am avut unul acum 4 ani pe care l-am vandut si crede-ma ca nu este deloc confortabil pentru uz zilnic. Am 1.93 si numai sa intri si sa iesi este o problema, iar daca ai pietre la rinichi, nu este pentru tine. Este foarte rigid si iti da impresia de go kart pana la un moment dat. Sa nu ma intelegi gresit , am iubit masina aia dar pentru inaltimea mea nu era potrivita. Pur si simplu daca Renault vrea sa faca o masina sport buna poate pentru ca are pedigree in aceasta directie.
    Carlos Tavares: "Laguna are nevoie de mai multă emoţie"
  • @mntsn- Cel mai slab Porsche este Boxster nu Boxster S. Iar S-ul este ma puternic decat Megane-ul cu destui caluti. Daca te uiti pe timpii realizati pe Nurburgring o sa vezi ca generatia trecuta a Boxster S (310 CP) si Cayman S(315CP) (ma refer la 987 gen a 2a) sunt mai lente ( cu xceptia Cayman S cu frane ceramic-ceea ce este un upgrade). Oricum tractiune vs propulsie ar trebui sa aiba un deficit, la fel si diferenta de putere- 265 vs 310 respectiv 315 CP care ar trebui sa se simta, dar nu este asa. Timpul de la 0-100 este relevanta strict pentru asta si nimic alceva.
    Carlos Tavares: "Laguna are nevoie de mai multă emoţie"
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău