• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ateam

  • Membru din 30.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 20 in total
  • excelenta etapa pentru tine...multe puncte cu pariurile!
    F1 CHAMP: Castigatorii etapei a 5-a
  • De el imi pare rau!
    Button, triumfator in Marele Premiu al Spaniei!
  • catre admini...se pare ca pentru voi concursul asta e o corvoada! Nu raspundeti la commenturi, stergeti altele! Inteleg ca prin regulament v-ati luat acest drept dar nu cred ca e corect fata de cei ce stau lipiti de f1champ. Mai inteleg ca oamenii sunt mult mai nemultumiti decat multumiti si sunt enshpe mii de commenturi rautacioase...dar mie, ca si multora, mi-a disparut F5-ul de pe tasta!!! macar pentru unuii faceti concursul asta transparent, placut, fara semne de intrebare si tacere. Cum am mai spus, cred ca trebuei revizuita putin grila de punctare si reinterpretate unele stiri cum e si aceasta!!! multumesc
    BMW sugereaza ca ar putea parasi F1
  • doua la rand...incepe sa doara!:))
    Debutul noului deflector pentru BMW-Sauber este incert
  • Eu cred ca grila de punctare are unele scapari! Dupa parerea mea a decide spre a concura sau nu cu KERS nu e intotdeuna un lucru rau! Din contra, spune mult mai mult despre echipa si strategie. Din cate inteleg KERS e facultativ si depinde de cursa, deci nu cred ca echipa care decide sa nu il foloseasca trebuie depunctata...ma rog, parerea mea!
    Renault ar putea renunta la KERS in Spania si Monaco
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău