• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • @Neutru Pe Gilles Villeneuve casatoria nu l-a incetinit. Nici pe Schumacher. Asta a zis-o prima data , daca nu ma insel Enzo Ferrari , dar nu cred neaparat asta. In fine , situatia difera de la caz la caz.
    Alonso susține că a decis în ce competiție va concura în 2021: "Sper să vă pot anunța în curând"
  • Orice pilot , poate avea in cariera momente mai proaste. Eu nu sustin faptul ca Sebastian Vettel nu a marcat istoria F1. Prima lui victorie , la Monza in 2008 chiar m-a impresionat. Insa odata cu noua era hibrida , a inceput sa aiba probleme . Fie sta prost din punct de vedere psihic , cu gestionarea anumitor momente in cursa ( vezi Canada 2019 ) , fie stilul de pilotaj al lui Vettel nu se pliaza pe aceste monoposturi. Ca a avut 13 victorii cu Ferrari intre 2015-2018 , in comparatie cu Ricciardo care a avut doar 4 cu RedBull , e irelevant. E ca si cum ai compara , vorba amicului Lol , merele cu perele. Nu are nici o relevanta. La ce monopost a avut Vettel in 2017 , trebuia sa fie campion mondial. Doar Hill in 1995 , a pierdut un campionat cu o masina net superioara in fata concurentei , avand o abordare asemanatoare cu a lui Sebastian. Pentru mine , Vettel e un pilot muncitor , talentat intr-o oarecare masura , insa nu se poate apropia de cei cu adevarati mari . Pe el masina l-a facut campion si asta s-a vazut cand a plecat de la RedBull. De 6 ani tot are " reculuri " , nu credeti ca e cam mult totusi ?
    Alonso susține că a decis în ce competiție va concura în 2021: "Sper să vă pot anunța în curând"
  • *3 curse : Canada , Ungaria si Belgia
    Alonso susține că a decis în ce competiție va concura în 2021: "Sper să vă pot anunța în curând"
  • Cei care spun ca Alonso nu a fost defavorizat in 2007 , traiesc intr-o lume paralela . Spaniolul daca era sustinut de echipa , ramanea la McLaren si in sezoanele viitoare . Altii au sustinut si sustin in continuare , ca a plecat din cauza Hamilton . Oricum , cand esti fanul sau haterul unui pilot , perceptia realitatii e subiectiva. In 2016 intr-o anumita cursa , britanicul s-a plans de sabotaj pentru simplu fapt ca i-a cedat motorul. Tot sezonul s-a plans: ba ca mecanicii lui au fost mutati in tabara lui Rosberg , ba ca nu se doreste ca el sa castige titlul mondial , ba ca o sa scrie o carte despre sezonul 2016. Astept cu interes cartea aia . Poate in viitor o va scrie si sper sa aiba mai mult de 10 pagini. De asemenea am vazut alte comentarii , in care un tip care se crede centrul universului ii ridica osanale lui Vettel ca a terminat in fata lui Alonso in 2014 , la o diferenta infima de puncte. Tin sa ii reamintesc faptul ca Ricciardo , coechipierul lui , a castigat 2 curse cu masina respectiva , a fost aproape de un pole istoric la Melbourne si a terminat pe 3 la general. Asta in primul an la RedBull si sa nu imi spuneti ca echipa a fost de partea australianului ca devine ridicol. In 2010 , inaintea ultimei curse Vettel era pe 3 la general in spatele lui Webber , care era pilot nr. 2 , din cate stiu eu. Toate cartile s-au aranjat perfect pentru el in ultima etapa , Ferrari a gresit strategia , iar in Emirate depasirile sunt greu de facut. Alonso a pierdut titlul din cauza strategiei , nu din cauza lui Petrov. In 2012 , Vettel era sa piarda titlul cu o masina superioara celorlalte. McLaren in acel an , a fost mai rapida decat Ferrari. Daca Hamilton , este cel mai mare talent de la Schumacher incoace de ce nu a castigat titlul ? Si de ce s-a clasat in spatele lui Alonso ? Alonso a terminat in 2014 in spatele lui Vettel , e adevarat dar si-a zdrobit coechipierul , pe un anume Kimi Raikkonen , care venea dupa un an fulminant la Lotus. Din acel an , germanul a inceput sa isi arate adevarata valoare. Daca a muncit si a dezvoltat o masina foarte buna , asa cum a fost Ferrari in 2017 si 2018 , trebuia sa castige titlul , nu sa se rasuceasca pe circuite. Colac peste pupaza a pierdut la puncte si in fata lui Leclerc in 2019. Probabil italienii sunt de vina ca nu l-au facut pe monegasc nr. 3 la echipa , ca vad ca nr. 2 nu e de ajuns . Vettel daca este asa de bun in dezvoltarea monopostului ( si nu ii contest asta ) , sa renunte la cariera de pilot si sa se faca inginer. Iar la Ferrari sa vina un pilot care e in stare sa castige campionate .
    Alonso susține că a decis în ce competiție va concura în 2021: "Sper să vă pot anunța în curând"
  • @GrosJan Pe unele circuite ( Interlagos , Imola , vechiul Kyalami etc ) , am fost mai rapid decat timpii reali. Pe alte circuite cum ar fi Monaco sunt mult mai lent , sau marginal mai lent cum ar fi Baku , desi imi place circuitul. Am un mod care cuprinde toate sezoanele de F1 din 1950 pana in 2019 ( F1 Challenge VB ). Nu stiu sincer , cat de apropiat este de realitate , insa imi face placere sa testez monoposturi din perioade diferite . Nu am un volan foarte performant , intentionez sa il schimb dupa ce va trece perioada asta urata. F1 este pasiunea mea , unul din visele mele ar fi sa testez pe adevaratul Nurburgring , cel mai frumos si periculos circuit din lume , dar nu cred ca voi face asta vreodata in realitate. Datorita bugetului , ma limitez la simulatoare mai mult sau mai putin concludente. Nu stiu cat de bun as fi in realitate , insa ca sa reusesti sa te impui iti trebuie un talent dincolo de limitele normale , pasiune si o finantare serioasa. Eu am doar pasiune .
    Formula 1 pregătește strategia de izolare pentru cursele europene: fără interacțiuni cu alte echipe și teste la fiecare 48 de ore
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău