• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • Deci dacă sezonul asta va conține suspansul pe care ni l-au oferit Telekom si Digi , va fi ceva de vis. Bine că au cumpărat drepturile de televizare ! Acum , vom vedea ce va fi...
    Pe ultima sută de metri: Digi Sport și Telekom Sport vor transmite Formula 1 în România până în 2019
  • @Desigur Aici nu e vorba de performanta , e vorba de fiabilitate. Mansell a pierdut în Canada cursa in ultimul tur după ce a condus-o autoritar. În Portugalia a fost descalificat stupid din postura de lider după ce i s-a desprins un cauciuc în momentul ieșiri de la boxe. Deci 20 de puncte pierdute din prostie... Iar în Japonia Senna a facut o manevră cam neortodoxa în fața lui Mansell , care a dus la abandonul acestuia. McLaren era la apusul dominației sale încă de la începutul acelui sezon , iar lucrurile se vor acutiza în 1992 si 1993 , ceea ce a dus la tragica plecare a lui Senna la Williams.
    Hamilton este convins că își va prelungi contractul cu Mercedes, dar anticipează un sezon dificil: "Red Bull sunt cei mai rapizi în prezent"
  • @91Schumi06 Senna în 91 a câștigat cu o mașină inferioară fata de monopostul Williams pilotat de Mansell. Chiar dacă nu l-ai menționat Prost a câștigat în 86 cu un McLaren inferior în comparație cu Williams. Cat despre Alonso si Schumacher e greu de spus...În 2005 Raikkonen era mai mereu in frunte , dar chiar dacă avea cea mai performanta masina , ea totuși nu era fiabila . Schumacher poate în 2003 a avut un Ferrari mai slab decât concurenta , dar au fost niște diferențe mici ...
    Hamilton este convins că își va prelungi contractul cu Mercedes, dar anticipează un sezon dificil: "Red Bull sunt cei mai rapizi în prezent"
  • Ce am constatat din aceste teste: 1. Mercedes are în continuare cel mai puternic motor si probabil vor domina calificările acestui sezon. În regim de cursă însă masina pare nervoasa si cam fragilă. E greu de spus unde se situează Mercedes la ora actuală. 2 Ferrari e cam pe același nivel cu RedBull si pe Ferrari o văd în pole position pentru victoria din Australia... 3 Ma șochează faptul că Williams e cel mai lent monopost care a participat la aceste teste. După părerea mea Oliver Rowland e un pilot mai bun decât Sirotkin sau Stroll. 4 McLaren sigur va avea cel mai bun sezon din 2015 încoace. Sunt curios cum vor funcționa upgradurile promise pentru Melbourne. Dacă ele vor funcționa sigur va fi a 4-a forța și poate cu puțin noroc vor ajunge pe podium în acest sezon. PS Oare ăștia se mai joacă mult cu nervii nostrii ? Când Dumnezeu anunță drepturile de televizare în România ?
    Ferrari începe cu dreptul a doua sesiune de teste de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima zi. Defecțiuni tehnice pentru McLaren
  • A intrat deja în istorie sezonul 2007 al F1 , unde Hamilton și-a arătat " clasa " în China când a ratat standurile si s-a proptit în zid. Nu mai zic nimic de favorizarea " britanicului " în detrimentul lui Alonso , ca îmi sare în cap un fin analist al F1 care le știe el pe toate , era bun de comentator la Digi sau la Telekom , Miki Alexandrescu regele gafelor s-ar fi aplecat în fața lui. Lăsând ironia la o parte o provocare buna din partea echipei McLaren , dar " învinsul lui Rosberg " nu va accepta așa ceva , chiar dacă echipa își revine. Alonso la 40 de ani aproape nu e nici Bottas si nici Rosberg. PS Au modificat calendarul WEC pentru Alonso. Asta spune multe despre talentul lui și despre cum este văzut el în general în lumea sporturilor cu motor.
    McLaren îl așteaptă înapoi pe Hamilton: "Alonso ar concura cu oricine în echipă"
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău