• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • La cat de sigure sunt monoposturile din ziua de azi... e aproape imposibil să nu treacă testul de siguranță al FIA. Cazul Bianchi nu pot să îmi explic cum a avut loc ,mai ales că reluările au fost foarte sumare . Dacă nu ar fi avut loc acel accident , sunt sigur că Jules venea din 2016 la Ferrari , iar anul asta era campion mondial. S-a văzut că era un mare talent , locul 9 la Monaco arata din plin acest lucru. Păcat însă că dintr-o viitoare legenda a F1 , nu a mai rămas decât un pumn de cenusa intr-un cimitir din Monaco. Însă de data asta chiar sunt sigur că el este ultimul pilot care a murit din cauza unei curse de F1.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • Mi se pare ciudat faptul că Hamilton duce grija celor de la McLaren. Protectorul său , care l-a făcut " mare campion " a fost înlăturat , denumirea monopostului nu mai începe cu " MP4" . Nu mai este echipa aia care l-a făcut celebru. McLaren e o echipă " arabeasca " la ora actuală. Nu mai păstrează nimic din acea echipa legendara care castiga titlu după titlu in anii 80 si prima parte a aniilor 90.
    Nostalgia lui Hamilon: "Sper să lupt cu McLaren și Alonso la titlu în 2018"
  • Imaginea de sus cu cei doi uitandu-se unul la altul ca pisica la șoarece face cat o mie de cuvinte...
    Nostalgia lui Hamilon: "Sper să lupt cu McLaren și Alonso la titlu în 2018"
  • Si când aud simulacrul asta cu limitarea costurilor zău că îmi vine să înnebunesc. De parcă economia globală ar sta in banii care se cheltuiesc în F1. E regina sporturilor cu motor , nu se poate face așa ceva! Sunt oameni cu averi de 70-80-90 de miliarde de dolari. Si pe ei nu îi întreabă nimeni nimic ! La ei nu este criza ! Asta e principala cauză a lipsei spectacolului : reducerea costurilor! Nu e vorba de depășiri , de circuite sau altceva. Nu se mai investește în acest sport. Monoposturile nu se mai dezvolta in timpul sezonului , testele sunt interzise. Asa nu atragi sponsori si giganți ai acestui domeniu în niciun caz ! Iar ce face Liberty Media mi se pare de prost gust si enervant. O să ajungem peste vreo 2 ani sa il regretăm pe Bernie. Dar ce să faci , dacă unii cred că asta e drumul corect... Mașinile de serie nu depind de ceea ce se face în F1 , să fim serioși. La ora actuală ar trebui o grevă a piloților ca cea din 1982 si absența fanilor de pe circuite. Sa vedem daca ar mai baga după aia textul cu " reducerea costurilor ".
    Noul regulament tehnic dăunează grav spectacolului: numărul depășirilor din Formula 1 a scăzut la jumătate în sezonul 2017
  • Bine , am exagerat puțin. Dar îi știu ce îi poate pielea. Are o plăcere nebună să îmi contracareze ideile. Plus ca ma ataca fără motiv. A vrut să sugereze că DRS-ul a fost introdus în F1 datorită fanilor lui Alonso după incidentul cu Petrov din Gp EUA 2010. Eu unul nu am sustinut DRS-ul. Si oricum sistemul DRS a fost introdus la dorința FIA așa cum vă fi introdus si mizeria de HALO. Oare sunt singurul care crede că Jean Todt e doar de forma președinte FIA ?
    Noul regulament tehnic dăunează grav spectacolului: numărul depășirilor din Formula 1 a scăzut la jumătate în sezonul 2017
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău