• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Comparatia cu Polo nu-si are rostul. Poate sa zica cine ce vrea, dar Polo are un interior execrabil. Da, m-am urcat in el si am condus unul si mi s-a parut o bataie de joc inauntru pentru o masina noua. E placut de condus, dar interiorul e departe de placut. Nu m-am urcat in Yaris, dar din poze cel putin, pare placut, tineresc, si de calitate ok. Cum s-a mai spus de cateva ori pana acum, Yaris vine cu dotari suficiente fara sa mai fie nevoie de optiuni scumpe. In plus, pretul la varianta testata este justificat de cutia CVT. Se mai pune si marca desigur, care costa. Chiar daca romanii venereaza VW, Toyota sunt printre cele mai fiabile masini din lume. Zicea cineva ca "se plang ca nu au vanzari" si totusi sunt producatorul cu cele mai mari vanzari in lume. In privinta comparatiei cu 1.2 TSI, iarasi, fanii VW au impresia ca sunt motoare cu tehnologie spatiala. Inafara de injectia directa, nu e nimic wow la motoarele alea. Si da, am condus 1.4 TSI si sunt foarte placute la condus, dar nu consuma nici macar aproape de cat scrie in carte, deci nu mai bine un MPI ca e aspirat si are mai putine piese in miscare care se pot strica? Nu va mai dati toti ingineri auto ca totusi miile de ingineri de la Toyota cred ca stiu mai bine ce fac cu motoarele, nu trebuie sa le zicem noi. Ca fapt divers, TSI au fost introduse in 2005, motorul testat pe acest model, in 2008. Niste prosti inapoiati "galbejitii" astia de japonezi albi, nu? http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_NR_engine
    Mic, dar mare
  • Sau poti sa treci furtunul pe deasupra sau prin spatele masinii si alimentezi cu orice pompa la orice buson, pe orice parte ar fi daca chiar nu ai rabdare... si nu trebuie sa dai 29.000 euro pe un Renault... Ca sa te citez pe tine, "dar cand nu gandesti...". Loganul sa zicem ca e o masina ok, Clio la fel, e mai ieftin decat competitorii si-si face treaba, dar deja sa aibe pretentii de masini de lux... o forteaza.
    Altitudine
  • "scade la maximum riscul"? Eu n-am avut nicio masina cu ESP si n-am sarit in sant, dar pentru ca e o optiune de siguranta, e binevenita. Totusi, dat fiind faptul ca Bosch (companie germana) echipeaza 2/3 din masinile cu ESP, suna putin a interese economice. Oricum dupa 70km/h isi pierde eficienta ESPul, deci daca esti berbec tot ai sanse sa mergi putin offroad.
    Dacia Lodgy va deveni cel mai sigur model Dacia din istorie la EuroNCAP: vine cu ESP în standard!
  • Si alea care se cheama 63 au motor de 6.2 :) C200 are motor de 2.2 and so on...
    Mercedes ML 63 AMG - primul teaser
  • @Thor Coreenii nu-s galbeni. Nu vreau sa te jignesc, dar sper ca-ti dai singur seama de idioteniile pe care le zici. Sunt porniti tare Hyundai, scot modele noi si interesante. In vanzarile globale sunt pe locul 4 (ca si grup, care include si Kia), inaintea Ford. N-am avut ocazia sa conduc niciun Kia sau Hyundai, dar sunt foarte curios de calitatea interiorului si fiabilitatea motoarelor in timp.
    O nouă maşină în garajul Automarket: trei luni alături de Hyundai i20
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău