• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Complet de acord cu tine. Focus are un design potrivit, in sensul ca variantele entry-level se integreaza perfect in trafic, neiesind prea mult in evidenta, dar am vazut variante Titanium cu faruri negre si cu day running lights si aratau ca de pe alta planeta. Superior Astra sau Megane, iar Golf nu are design exterior. Interiorul mi se pare excelent, superior Astra, incomparabil cu Megane sau Golf care au o ergonomie functionala si atat, nu design adevarat. Focus te face sa te simti bine in interior, te invita, iti ofera o satisfactie. Desigur, eu am 20 de ani, imi place ca este o masina mai tinereasca si inauntru si afara, si am un Focus, deci probabil nu sunt impartial. Dar totusi, ca masina are multe lucruri excelente (de amintit ar fi optiunile inutile, dar spectaculoase pentru o masina din clasa asta), iar ca motor iarasi, mi se pare ceva spectaculos, Fiesta cu motorul acesta va fi masina de oras perfecta.
    Asul din mânecă
  • Prost review. Nu inteleg de ce insistati sa comparati performantele acestui motor mult mai economic cu ale unora de 1.4. TSI 1.4 122CP consuma 10 in oras, punct. Acest motor e unic, daca consuma macar aproape de cat pretinde Ford, iar voi ziceti ca asa e, este ceva extraordinar. Ofera economia unui diesel si sportivitatea unui motor pe benzina. Nu puteti sa depunctati la performante un motor care nu are concurenta, e unic. Ar mai fi si altele de zis...
    Asul din mânecă
  • Vedeti cat trafic va face un review interesant la o masina interesanta? :) Anyway, Citroen sunt asi in design si de cand colaboreaza cu Ford, scot niste motoare diesel de invidiat. Desi fara indoiala o masina excelenta, pretul ma dezamageste. Peugeot 508 mi se pare o alternativa interesanta, si dispune de aceleasi motorizari, dar personal prefer Mondeo din acest segment. Nici nu vreau sa aud de Passat, dezamagire totala.
    Şah mat
  • E foarte frumoasa masina. E admirabil ca au reusit sa ajunga la designul asta cu putine modificari fata de modelul precedent. Grila intr-adevar nu este cea mai originala, dar nu conteaza, masina este frumoasa. Cu acest nou Mondeo, toata gama Ford Europe a adoptat un nou standard de calitate si design. Un constructor competitiv si modern...
    Noul Ford Mondeo, primele imagini ale versiunii europene
  • Ce nume romanesc are! Se vede ca Dacia este la fel de romaneasca ca si Ford, au o uzina in tara si atat. Macar daca tot se apuca si fac masini utilitare, sa-si faca clienti. Toate firmele de curierat romanesti de exemplu, au masini straine. Ar putea sa le faca oferte la pretul de achizitie si intretinerea flotei pentru a vinde cat mai multe masini. Dar probabil au ei o strategie mai buna ca a mea... Si ar mai fi frumos si un facelift la Logan, sau o alta masina low-budget cu un interior mai putin spartan, caci e singurul lucru cu adevarat respingator la un Logan. In rest mi se pare o masina buna pentru romani.
    Dacia Dokker - detalii despre următorul model Dacia după Lodgy
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău