• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Dintotdeauna am zis ca Citroen sunt asi in design! Iata inca odata dovada! Este o capodopera automobilistica. Are un design unic si extraordinar si la interior si la exterior. Acest lucru trebuie laudat, si cu acest lucru se distinge aceasta masina de toate Audi si VW si BMW care arata toate la fel de zeci de ani. Sunt de acord ca este un pret destul de piperat, si atipic Citroen, dar este justificat, masina fiind un compromis dintre design extraordinar, si probabil calitate inferioara gigantilor clasei premium. Si sunt complet de acord cu domnul Baltateanu ca o masina din clasa medie ar trebui sa aibe suspensii care sa absoarba bine socurile, se vrea totusi a fi o masina de lux, de croaziera.
    Hatchbreak
  • Au reusit sa-l faca mai urat ca primul, asta da realizare.Motorul este excelent, foarte sprinten, cunosc pe cineva care are un Koleos pre-facelift cu acest motor si fuge bine masina, dar sub 9L/100 km nu consuma. Daca se merge subturat, la consum, se aprinde imediat martorul de regenerare al filtrului de particule. Sunt cazuri in tara de Koleos cu acest motor la care s-a rupt arborele cotit, oricat de SF ar suna, este un motor tras de par. Renault au facut un update de soft cu care au redus puterea motorului pentru a preveni asta, dar nu recunoaste oficial nimeni. Intrebati daca aveti cunoscuti pe la Renault... Oricum e ok motorul, atat timp cat merge.
    Tratament antirid
  • "Sunt sigur că aţi condus Logan şi aţi văzut cât de sigură este platforma pe şosea şi cât de manevrabilă este. Când va fi obligatoriu, îl vom monta. Dar nu este nevoie de aşa ceva. ESP-ul este un tratament pentru o platformă cu manevrabilitate slabă." Personal n-am condus niciodata Logan, dar citind comentariile posesorilor, si considerand aspectul de frigider... mi se pare cam aiurea sa pretinzi ca A-Klasse are manevrabilitate mai slaba decat Logan... oricat de frigider o fi si A-Klasse. Oricum nu inteleg de va bateti capul atata. Am mai spus, Dacia este la fel de romaneasca ca si Ford, au o uzina in tara si atat. Si Dacia s-au indepartat mult de ideea originala de a fi masini ieftine, exista acum alternative mai bune din punctul meu de vedere, la preturi asemanatoare.
    Interviu cu Arnaud Deboeuf (Renault): "Logan 2 va avea aceleaşi preţuri ca actualul Logan"
  • Ar fi frumoasa masina daca n-ar avea grila acea imensa si complet nepotrivita pentru o masinuta asa finuta. Farurile in stilul Focus se potrivesc pentru o masina cu tenta sportiva, dar grila nu, in niciun caz, e prea mare si degeaba. E ca si cand ar fi renuntat sa mai proiecteze masina si acolo, si au pus o gaura in loc.
    Ford Fiesta ST - primele imagini oficiale
  • Si ambele review-uri au acelasi autor. De asemenea, 1.6 TDCi are nota generala putin mai mica desi difera doar motorul care este mai economic si ofera performante mai bune. Cred ca mai bine renuntati complet la a acorda scoruri. Si da, nu puteti spune ca nu v-a placut designul controversat, ori va place, ori nu va place, ori e controversat. Desigur asta e parerea domnului Toma cu care unii nu sunt de acord, eu inclusiv.
    Asul din mânecă
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău