• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • @ScorpyonVAG Nu vreau sa ma dau drept politia comentariilor, dar esti penibil. Omul si-a exprimat opinia sa intr-un mod civilizat. Nu vad ce importanta are ce masina are sau conduce, poate e inginer auto si si-a cumparat Dacia Logan. Ataci omul personal pentru ca a zis ceva ce nu-ti convine tie despre VAG-ul tau. Tu ce masina ai?
    Seat Toledo - primele imagini oficiale au ajuns pe internet
  • Normal ar fi sa fie lasati SEAT si Skoda sa-si pastreze identitatea de marca. Traditional, in ultimii 10 ani sa zicem, SEAT si-au creat o imagine mai sportiva, cu motoare mai puternice, masini orientate spre tineri, cu design specific tineresc, si pentru a pastra pretul competitiv faceau compromisuri la alte capitole, cum ar fi interiorul execrabil. Exista si clienti care isi doreau de la o masina exact ce oferea SEAT. Iar Skoda au cautat sa fie alternativa mai ieftina la VW, si au reusit, Fabia 1 si Octavia 1 avand vanzari foarte mari. Ar trebui sa fie lasati si Skoda si SEAT sa-si pastreze design-ul caracteristic, si inclusiv interiorul sa fie lasati sa-l faca singuri, pentru ca altfel o sa ajunga la urmatoarea generatie ca toate masinile VAG sa fie identice si sa difere doar emblema marcii, si asta nu e ok. De asemenea, ar fi frumos sa nu se mai impuna la nivel de grup politici idioate, cum ar fi folosirea plasticelor de proasta calitate la interior, ca altfel o sa ajunga si VW, si Skoda si SEAT sa fie ca Loganul inauntru. Personal SEATurile mi s-au parut masini frumoase intotdeauna, dar nu mi-as lua niciodata din cauza calitatii proaste a interiorului. Skoda am avut si am fost foarte multumit, singura ei buba era motorul, care era VW. Acest nou Toledo mi se pare o masina frumoasa, chiar daca e cam lipsit de identitate. Cei care zic ca "originalul va fi intotdeauna mai bun decat copia" se inseala putin, deoarece nu e vorba de copii, masinile fiind produse in acelasi grup, cu foarte multe componente comune, aceleasi motoare, cu diferente de soft, etc. E ca si cand ai spune ca Citroen C1 este o copie dupa Toyota Aygo, ele fiind exact aceeasi masina. In plus de asta, Skoda si SEAT nu incearca sa copieze nici Golful nici Passatul, ei incearca sa se distinga de VW, in masura in care sunt lasati. De exemplu, Octavia si Golf difera destul de mult la ceea ce vede clientul, chiar daca au acelasi sasiu. Focus 2 are acelasi sasiu cu Volvo C30 si Mazda 3, dar asta nu inseamna ca eu conduc un Volvo, tot Ford e...
    Seat Toledo - primele imagini oficiale au ajuns pe internet
  • Astia de la Apple sunt din ce in ce mai nesimtiti. Si constructorii de masini ii urmeaza. Sa faca constructorii de masini 1-2-3 butoane dedicate telefonului mobil, dar cu aplicatie pt mai multe sisteme de operare, nu numai pentru iOS, pentru ca asta e discriminare. Cristi are mare dreptate. Toata lumea se indreapta catre software open source si free precum Linux, Google Maps si Android, si intercompatibilitate intre platforme, numai astia de la Apple sunt pe dos. Toate protocoalele de date si toate mufele (de incarcare si de date) ar trebui standardizate la nivelul platformelor mobile, cat si la nivelul PCurilor. Se lucreaza la asta de zeci de ani de zile, si vin astia de la Apple si zic ca ei sunt mai speciali, si nu concep sa folosesti decat produsele lor. Sunt de acord ca sunt foarte buni in design si mai ales in marketing, si bravo lor ca reusesc sa vanda datorita acestor calitati, dar e absurd sa te impotrivesti intercompatibilitatii intre platforme si sa incerci sa-ti creezi monopol pe chestii precum compatibilitatea cu anumite marci de masini. Ei sunt atat de disperati sa fie speciali, incat au patente inregistrate inclusiv pe cutiile de carton in care vin produsele lor. Desi multe din tehnologiile implementate de ei pentru care sunt vazuti ca fiind inovatori, sunt defapt furate, a se vedea displayul multitouch sau HDDurile folosite in iPod...
    ANALIZĂ: Noul Apple iOS 6 şi aplicaţiile sale dedicate şoferilor
  • @AndreiRN Ce spui tu despre blocul de aluminiu si compresie mare este in general valabil dar: 1. de multi ani cam toate motoarele se fac din aluminiu si iata ca merg 2. acest motor EcoBoost 1.0 totusi are blocul motor din fier, pentru a se incalzi mai repede Haideti sa nu ne mai dam cu totii cu parerea ce va face si cum va face acest motor, ca exista posibilitatea ca cel mai vechi constructor de automobile din lume sa stie un pic mai multe despre motoare decat noi... zic si eu. Ar fi fost mai interesant daca in articol erau precizate niste detalii tehnice despre motor, deoarece incorporeaza cateva chestii interesante, cum ar fi: -bloc din fier, pentru incalzirea mai rapida si reducerea costurilor; -injectie directa; -galeria de evacuare integrata in chiulasa; -circuit de racire separat pentru chiulasa si pentru blocul motor, pentru controlul mai bun al temperaturii; -axe cu came variabile; -curea de distributie scufundata (nu integral) in baia de ulei;
    Ford a început producţia motorului 1.0 EcoBoost la Craiova
  • Si eu am vazut convoiul in Constanta pe 28 aprilie cand venea dinspre Tulcea... nu stiu de ce. Oricum conduceau destul de departe de legal :) Dar a fost o priveliste frumoasa sa fiu depasit de 3-4-5 Porsche-uri cate am apucat sa vad.
    REPORTAJ: Cinci ore cu Porsche 911, Boxster şi Panamera
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău