• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • @S.R.I Dar daca te uiti atent are intrare USB. Eu nu mai cunosc pe nimeni care foloseste CDuri in masina, inafara de mine ca am masina mai veche. Interiorul este cu siguranta o imbunatatire majora fata de generatiile precedente. Dar cred ca au exagerat putin, mai ales cu consola gloss black. Pentru cine stie, si Fiat 500 are interior gloss si e oribil. Nu e o idee buna. Instrumentele sunt ok, simple si informative. Panoul de control al climei mi se pare foarte reusit, ceva diferit fata de alte masini si totusi ergonomic si intuitiv. Si volanul seamana in sfarsit a volan. Acel sistem multimedia in schimb mi se pare ceva pus pentru a lua ochii, seamana mult cu sistemul de pe Dacia Lodgy... ca o chinezerie ieftina care face tot, dar nimic bine. LED-urile din fata mi se par ok, presupun ca sunt daylight running lights, pozitionarea lor in schimb mi se pare cam aiurea. Probabil sunt optionale oricum. Sunt sigur ca masina se va vinde foarte bine daca se vor pastra preturile ca la generatia precedenta. Dar Renault sa nu mai incerce sa ne pacaleasca cu sloganuri precum "Renault - quality made". Nu degeaba Clio e printre cea mai ieftina masina din clasa ei...
    Renault Clio 4: prima imagine oficială
  • Arata ok masina, in trend cu restul lumii, dar sunt curios cat de groaznica va fi la interior.
    Renault Clio 4: prima imagine oficială
  • Domnilor, cei care frecventati site-ul probabil ca deja stiti, dar acest ScorpyonVAG caruia nu-i plac "macaroanele" si are logo de la Abarth este defapt un copil cu anumite fixuri, nu are rost va bateti capul cu argumente pertinente cu el. A spune ca este pe langa industria auto este putin spus. Revenind la masina, mi se pare excelenta. Desi cu siguranta difera destul de mult de Focus, multe piese sunt in comun, cum erau si la generatia precedenta intre Focus, C30 si Mazda 3. Chiar stopurile seamana mult cu cele de pe Focus 3 hatchback, fara nicio legatura cu sasiul evident. Daca nu ma insel, motorul este urmasul lui 1.6 TDCi de la Ford, echivalentul lui 1.6 HDi, care se gasea si pe unele Volvo din generatia precedenta, pe cand Volvo apartinea inca de Ford. Astfel se explica si consumul foarte redus, PSA ajungand tot pe la 3.5L/100km in zilele noastre cu 1.6 HDi. Pretul mi se pare mai mult decat corect pentru o masina premium. Este o alternativa la banalul Golf, la Astra sau la Focus, fara diferente foarte mari de pret si oferind prestanta marcii, siguranta si luxul caracteristice Volvo. Este bine ca Volvo a patruns si pe acest segment compact premium, fanii Volvo vor aprecia. Se cunosc banii chinezilor, se vede ca se doreste concurenta reala la gigantii germani, si asta nu poate fi decat de bine.
    Buturuga compactă
  • @antonny Sistemul functioneaza numai la viteze foarte mici. Lexus, si intre timp si altii, dar Lexus stiu sigur ca are sistem de mentinere a benzii pe autostrada, si impreuna cu cruise control adaptiv masina se conduce singura pe autostrada. Asta pare mai periculos decat sistemul de la Ford si eu n-am auzit de vreun accident din cauza asta. La noi e plin de S-Klasse-uri care au sisteme asemanatoare, si desi probabil taranii care le conduc oricum nu stiu sa le foloseasca, ele exista. A intrat vreunu in tine? Nu isi permit sa fie dati in judecata pentru pierderi de vieti omenesti, desi oricum, in orice situatie, soferul este cel care raspunde. @ABC Nu apar cuvinte precum "inovator" sau "revolutionar" in articol. Volvo si Mercedes sunt marci premium, Ford sunt masini de volum. Este revolutionar ca o masina de 20.000 euro sa aibe atatea optiuni, majoritatea de fite, cum are Focus de exemplu. Iarasi, din cate stiu eu, Lexus a fost prima masina care se parca singura, cu LS460 in 2006. Dar nu poti compara Ford cu Mercedes, Volvo sau Lexus. Alti bani, alta clasa, alte pretentii.
    Ford anunţă un sistem de conducere semi-autonom
  • @davidmitran Ce ai vazut tu pe S-Klasse era cruise control adaptiv. Daca te uitai la clip vedeai ca sistemul de la Ford preia si controlul directiei. E vorba de sisteme diferite cu scopuri diferite. Sistemul Ford e facut pentru trafic aglomerat, pe cand cel de la Mercedes pentru autostrada. De asemenea, cat costa un S-Klasse si cat costa un Focus? Nu prea isi are rostul comparatia.
    Ford anunţă un sistem de conducere semi-autonom
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău