Cred ca e cazul sa ma fac mai bine inteles. Masina e una de companie si ca atare nu prea conteaza consumul. Nu ca ar consuma. Zilnic vad o gramada de limuzine care nu mai au decat jumatate din puterea de odinioara (SH de regula), altele care ”plang” intr-a patra ca nu cumva sa urce la cer consumul sau altele care sunt ”tari” doar pe portiunile drepte. Masina asta iti da foarte multe la un cost redus. N-am condus multe masini, dar pentru a fi sofer nu-ti trebuie un ”monstru”.
Eu conduc un GP (primul model) ce are 120.000 km facuti numai de mine. In afara de unele mici probleme masina e foarte buna. La 1,3 L si 75 CP motorul multijet e o mica bestie ce a dat de furca multor limuzine. E drept ca in spatele volanului erau doua maini, doua picioare, doi ochi, doua urechi si o minte dibace. Multa lume s-a mirat cand le-am spus de marimea si puterea motorului. Eu unul chiar recomand aceasta masina. Gentile parca-s din beton nu din otel. Am facut o singura pana din deformarea gentii. Si, credeti-ma, masina asta a mers pe toate felurile de drumuri. Singurul aspect la care trebuie sa am grija e lipsa unui scut la motor.
Eu conduc un GP (primul model) ce are 120.000 km facuti numai de mine. In afara de unele mici probleme masina e foarte buna. La 1,3 L si 75 CP motorul multijet e o mica bestie ce a dat de furca multor limuzine. E drept ca in spatele volanului erau doua maini, doua picioare, doi ochi, doua urechi si o minte dibace. Multa lume s-a mirat cand le-am spus de marimea si puterea motorului. Eu unul chiar recomand aceasta masina. Gentile parca-s din beton nu din otel. Am facut o singura pana din deformarea gentii. Si, credeti-ma, masina asta a mers pe toate felurile de drumuri. Singurul aspect la care trebuie sa am grija e lipsa unui scut la motor.
P.S. Pastravaria de la Albota e un adevarat colt de rai.
Ultimele comentarii
769 in total