2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
După ce acum câteva luni Ford Mustang GTD a stabilit un tur record pe legendarul circuit Nurburgring, iată că modelul american a reușit să scoată un nou tur record. Urmăriți videoclipul pentru a vedea turul etalon realizat de Mustang GTD. (08.05)
-
Cei de la carwow au realizat o liniuță de peste 3.000 de cai putere. Aceștia au pus față în față două modele Koenigsegg: Jesko Absolut și Regera. Aflați în video care dintre cele două hypercaruri suedeze a câștigat. (07.05)
-
Cei de la carwow au luat o Tesla Cybertruck și au pus-o față în față cu un Audi RSQ8 Performance într-o liniuță de electric vs termic. Aflați în video cine a câștigat. (06.05)
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Viitoarele modele Scout vor avea motoare Volkswagen produse în Mexic
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .