2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Cei de la Officially Gassed au vrut să afle care este cel mai rapid hot hatch. Este unul cu un motor de 3,4,5 sau 6 cilindri? Pentru asta au pus la încercare într-o liniuță următoarele modele: Volkswagen Golf R, Toyota Yaris GR, Audi RS3 și BMW M2. Aflați (30.06)
-
Cei de la Hagerty au realizat o liniuță cu cele mai puternice modele sedan si break disponibile la ora actuală, care ascund sub capotă și un motor V8. Este vorba despre: Audi RS6 Avant, BMW M5 Touring, Mercedes-AMG S63E Performance și Porsche Panamera Tur (28.06)
-
Cei de la CarExpert au realizat o liniuță cu două dintre cele mai rapide SUV-uri de performanță de pe piață, adică un Lamborghini Urus cu pachet exterior 1060 și un Aston Martin DBX cu un pachet exterior Mansory. Aflați în video ce model a câștigat. (27.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .