2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Britanicii de la carwow au realizat o liniuță cu toate generațiile Nissan Z. Astfel, au luat noul Nissan 400Z pentru a-l pune la duel cu strămoșii săi, anume Datsun 240Z, Nissan 350Z și 370Z. Aflați în video care model a câștigat liniuța. (18.12)
-
Formula 1 a publicat un video explicativ cu tot ce trebuie să știi despre noul regulament tehnic din 2026. Află aici care sunt noutățile aduse monoposturilor de anul viitor. (17.12)
-
Cei de la canalul de YouTube Officially Gassed au realizat o liniuță cu două generații Golf GTI, despărțite de 18 ani. Totuși, trebuie să menționăm că ambele modele sunt modificate. Astfel, MK 4 GTI vine cu 550 CP, iar MK 7.5 vine cu 530 CP. Aflați în vid (17.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru












Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .