2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Cei de la canalul de YouTube DragTimes au realizat o liniuță cu două dintre cele mai apreciate supercaruri. Este vorba despre Ferrari 812 Superfast și McLaren 675 LT. Aflați în video care model a câștigat cursa. (04.11)
-
Spaniolii de la km77 au luat noul Audi Q5 pentru a vedea cum face față la testul elanului. Aflați în video cum s-a descurcat noul SUV a producătorului din Ingolstadt la testul de manevrabilitate. (03.11)
-
Britanicii de la carwow au realizat o liniuță între toate modelele Porsche 911 GT3 disponibile la acest moment pentru achiziționare. Astfel, avem un duel între versiunile GT3, GT3 Touring și GT3 RS. Aflați în video care GT3 a câștigat liniuța. (02.11)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru












Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .