• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bethurbazal

  • Membru din 28.02.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 769 in total
  • Sunt convins ca in conditii meteo bune o masina premium face acest drum in siguranta in 12 minute ceea ce e foarte bine pentru 32 de km. Pentru moment, o treime din locuitorii Timisoarei au de parcurs cam aceeasi distanta indiferent pe unde o iau (caci pana la Giarmata mai mergi vreo 10 km) insa e cert ca e mai sigur pe Marea Sosea sau, cum ii spun unii, autostrada. Inca nu recomand parcurgerea ei noaptea caci daca ziua sunt probleme e clar ca noaptea e mai nasol.
    Autostrada Arad-Timişoara va fi deschisă traficului începând de mâine
  • Cum v-am spus am revenit cu primele impresii. Asadar, Timisoara (Giarmata) - Arad datele esentiale au fost: 32 km, 15 minute, 7,6 consum, 124 km/h media la bordul unui Fiat Grande Punto 2007, 1248 cc, diesel, 160000 km parcursi. Am intrat pe sosea, mi-am setat computerul de bord si am pornit. Primii 3 kilometri au fost ok, marcajele erau ok. Dupa acestia au inceput sa lipseasca tot mai des barierele dintre sensurile de mers (la intoarcere am si sesizat ca viitoarele bariere erau ”ascunse” printre cele deja montate). La kilometrul 10 ma pregateam sa depasesc 2 masini ce erau in fata mea pe banda 1 cand sesisez ca pe banda 2, sub un pod ce trecea pe deasupra soselelor, in mijlocul benzii, era un parapet de semnalizare din material plastic (vestitele L-uri rosu-alb). Am trecut de ”hop” si am continuat cu 140-160 km/h pana am vazut in departare un girofar. Am lasat-o mai incet si am vazut o masina de politie din care un politist a coborat spre banda 2 unde era inca un ”hop” luat de vant. Spun luat de vant caci am circulat in conditii vitrege: ploaie si vant foarte puternic. De altfel in cateva zone a fost nevoie sa tin ferm volanul ca sa pot pastra directia. Am si oprit masina 2 secunde sa-i spun celui de-al doilea politist (aflat pe banda de urgenta) si despre hopul vazut de mine. Am primit raspunsul: ”Incercam sa remediem toate problemele!”. Am continuat si am ajuns la Arad in conditiile prezentate mai sus. Calitatii soselei ii dau nota 8, marcajelor nota 5, masurilor de siguranta 3. In unele portiuni, in dreapta benzii de urgenta, se casca santuri de 7-10 metri adancime unde nu-i doresc nimanui sa ajunga. Nu recomand nimanui sa circule noaptea pe aceasta sosea!
    Autostrada Arad-Timişoara va fi deschisă traficului începând de mâine
  • Am sa incerc maine sa dau o tura pe aceasta asa-zisa autostrada si am sa va transmit primele impresii. Tind sa cred ca vom avea de-a face cu o inaugurare de ochii lumii si ma astept sa lipseasca marcaje, indicatoare, masuri de protectie. Chiar ma gandesc ca poate nu-i cea mai buna idee sa ma grabesc cu parcurgerea acestui traseu. Eu unul ma astept sa se intample tragedii inca din primele zile de folosire a soselei. Se stie ca drumul Timisoara - Arad e unul ”al mortii” si ma astept ca aceasta sosea expres cu banda de refugiu (eu unul asa i-as spune) nu va face rabat la ”varsarea de sange”.
    Autostrada Arad-Timişoara va fi deschisă traficului începând de mâine
  • ... probleme in raport cu concurenta.
    Hyundai Elantra a primit premiul AutoBest 2012
  • Elantra merita premiul cu varf si indesat. Am vazut-o de mai multe ori si de fiecare data era o incantare. La celelalte criterii, in afara pretului, nu mai are problemele de odinioara.
    Hyundai Elantra a primit premiul AutoBest 2012
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Skoda Rapid Spaceback, Skoda Fabia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Grande Punto, Daewoo Tico, Dacia Solenza
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo Brera, Citroen DS5, Peugeot 508
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău