• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bethurbazal

  • Membru din 28.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 769 in total
  • Si daca va costa mai mult curentul (desi eu ma indoiesc) si masinile (asta pentru primii ani) tot va merita! Ca e vorba de multi bani si profit e clar. Si nu vad ce e rau in asta. Lumea asta s-a dezvoltat doar fiindca unii au fost vizionari si au sperat sa castige si bani din sudoarea muncii lor. Daca nu era vorba de bani nu se agita nimeni.
    VIDEO: Primul trailer al documentarului "Revenge of the Electric Car"
  • Si daca va costa mai mult curentul (desi eu ma indoiesc) si masinile (asta pentru primii ani) tot va merita! Ca e vorba de multi bani si profit e clar. Si nu vad ce e rau in asta. Lumea asta s-a dezvoltat doar fiindca unii au fost vizionari si au sperat sa castige si bani din sudoarea muncii lor. Daca nu era vorba de bani nu se agita nimeni.
    VIDEO: Primul trailer al documentarului "Revenge of the Electric Car"
  • Referitor la voturile APAR, mie mi se pare ca Citroen C3 e modesta la capitolul design si nu merita locul 2. De condus n-am condus-o. DS3 arata ceva mai bine dar si pretul e altul. Celelalte masini (cu exceptia Duster care a luat exagerat de mult) au luat note de bun simt. Eu m-as fi oprit la ix35 si S60/v60 dar acestea nu sunt in segmente de volum si poate de aceea s-a optat pentru Duster, C3/DS3 si Meriva. Finalistele UZEAR mi se par mai ok iar castigatorul Fluence e OK. Masina aceasta e mai utila decat Duster si, negresit, mai frumoasa decat Dacia. C3 a luat o nota foarte mica dar nu departe de realitate, Sportage si Juke n-au luat puncte (nu mi se pare ok), iar V60 nesimtit de mica. Dar V60 si-l permit foarte putini si, poate, de aici punctajul. In concluzie, APAR - rusinica, UZEAR - binisor.
    Duster şi Fluence sunt, ambele, Maşina Anului 2011 în România. De ce avem două titluri?
  • EU-le, se pare ca esti cunoscator intr-ale votatului si-i cunosti si pe votanti. De ce nu le-o spui in fata si nu aici. Era destul sa ne arati modul cum au votat unii (chiar interesant) dar persoanele Sincan si Magureanu imi sunt straine si chiar nu ma (ne) intereseaza.
    Duster şi Fluence sunt, ambele, Maşina Anului 2011 în România. De ce avem două titluri?
  • Poate-i Cajun. Sau alt model. Cel mai mic si ieftin Porsche.
    Porsche anunţă un model spectaculos pentru reîntoarcerea la Detroit
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Skoda Rapid Spaceback, Skoda Fabia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Grande Punto, Daewoo Tico, Dacia Solenza
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo Brera, Citroen DS5, Peugeot 508
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău